درختکاری نیازمند فرهنگ‌سازی‌ و توجه ویژه در مدارس و کتب درسی است‌

کوهرنگ(پانا) - همزمان با پنجمین روز از هفته منابع طبیعی، آیین درختکاری در آموزشگاه شهید فرامرزی شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
درختکاری نیازمند فرهنگ‌سازی‌ و توجه ویژه در مدارس و کتب درسی است‌

در آیینی به همت دانش آموزان پیشتاز آموزشگاه شهید فرامرزی شهرستان کوهرنگ و با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه، شهباز اکبری فرماندار، علی یوسفی بابادی سرپرست اداره آموزش و پرورش، سرهنگ عزیز موسایی، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مدیران، معاونان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

کامران غیبی حاجیور، رئیس مجلس دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: هفته منابع طبیعی فرصتی است تا اهمیت درختان را به ما گوشزد کند و به ما یاد آوری کند که تداوم زندگی بشر وابسته به وجود درختان و منابع طبیعی است.

وی در ادامه، درختکاری را گامی بزرگ در جهت حفظ طبیعت و محیط زیست دانست و گفت: درختکاری نیازمند فرهنگسازی و توجه ویژه در مدارس است. ما دانش آموزان باید مأنوس شدن با طبیعت را در وجود خود نهادینه کنیم و با کاشت نهال درخت گامی را در جهت احیای طبیعت برداریم تا بتوانیم در حفظ محیط زیست سهمی داشته باشیم.

کامران غیبی حاجیور همچنین خواستار توجه نویسندگان کتب درسی و برنامه‌ریزی ویژه جهت توجه به حفاظت از محیط زیست و گسترش فرهنگ درختکاری در کتاب‌های درسی دانش آموزان شد.

خبرنگار دانش آموز: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار