کسب3رتبه کشور توسط فرهنگیان خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از کسب 3رتبه کشوری توسط فرهنگیان خراسان جنوبی در نخستین همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب3رتبه کشور توسط فرهنگیان خراسان جنوبی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، فرشید جعفری، صبح امروز، در آیین تجلیل از این برگزیدگان که به صوت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تصریح کرد: 690 اثر با محوریت برنامه ریزی تربیتی در زیست بوم جدید،فرصت ها و تهدیدهای تربیتی در فضای مجازی، نیازها و انتظارات تربیتی،جهانی شدن و تربیت دانش آموز، آینده پژوهی تربیت و شیوه های نقش آفرینی موثر تربیتی در مدرسه به دبیرخانه این همایش واصل شد.

وی با اشاره به پذیرش 378 اثر در همایش، اضافه کرد: صاحبان 16 اثر به عنوان رتبه های برتر و شایسته کشور معرفی شدند که 3 اثر مربوط به خراسان جنوبی بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، نهاد مهم آموزش و پرورش، در پارادایم فرهنگ، کانون فرهیختگی است؛ عنوان کرد: همایش ملی تربیت با زیست بوم جدید قصد داشته و دارد، با رصد نیازها، انتظارات، فرصت ها و تهدیدهای تربیتی به متولیان و مسئولان امر در سیاستگذاری ها، برنامه ریزی ها و مدیریت های تربیتی کمک کند.

وی، اتخاذ سیاست ها و برنامه ریزی اثر بخش تربیتی، توانمندسازی مسئولان حوزة تربیت، جلب مشارکت کارکنان، اولیا و دانش آموزان در فعالیت های تربیتی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش برشمرد و بیان کرد: «نخستین همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید» با بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های علمی دانشمندان و محققان سراسر کشور، به بررسی نیازها، خواست ها و انتظارات تربیتی در زیست بوم جدید پرداخته و آن را مورد رصد و تحلیل قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار