انجام مصاحبه 533 پذیرفته شده دانشگاه فرهنگیان در10روز

بیرجند(پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش خراسان‌جنوبی از انجام فرایند مصاحبه533 پذیرفته شده چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان،به مدت10 روز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
انجام مصاحبه 533 پذیرفته شده دانشگاه فرهنگیان در10روز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، صبح امروز در جریان بازدید از انجام مراحل مصاحبه با این افراد، اظهار کرد: کلیه داوطلبان موظف به رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی در روز مراجعه به پردیس های استان بوده و از ورود افراد فاقد ماسک و دارای تب جلوگیری بعمل می آید.

وی، از داشتن اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر دیپلم و یا گواهی تأیید شده که معدل کل دیپلم در آن قید و برابر اصل شده است، سه قطعه عکس 4×3 که درسال جاری گرفته شده باشد، دفترچه درمانی در صورت وجود و واریز مبلغ ششصد و پنجاه هزار ریال صرفا در محل پردیس شهید باهنر و امام سجاد (ع) با داشتن کارت بانکی و رمز دوم به عنوان مدارک لازم برای انجام فرایند مصاحبه یاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: داوطلبانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش بوده و بدون توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده اقدام به انتخاب رشته کرده اند، مصاحبه اختصاصی انجام نمی شود و اینگونه داوطلبان از واریز مبلغ فوق الذکر خودداری کنند. بدیهی است در غیر این‌صورت مبلغ واریزی قابل عودت نخواهد بود.

به گفته واقعی، معرفی شدگانی که مبتلا به کرونا شده و در حالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هستند، به شرطی که در طول مدت انجام مصاحبه، مدارک و مستندات پزشکی آنان، توسط والدین متقاضی و یا وکیل قانونی به اداره کل آموزش و پرورش استان ارائه شود، مصاحبه از این گونه متقاضیان، حداکثر با گذشت یک ماه از آخرین روز مصاحبه، در صورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش وپرورش، محل اقامت صورت می گیرد و در راستای صیانت از حقوق سایر متقاضیان، بعد از انقضای مهلت مقرر، انجام فرایند مصاحبه میسر نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار