سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

صدور گفتمان انقلابی، هدف اصلی همایش ملی تربیت و زیست‌بوم جدید است

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اختتامیه نخستین همایش ملی تربیت و زیست بوم جدید، صدور گفتمان انقلابی را از اهداف اصلی این همایش دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۲۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
صدور گفتمان انقلابی، هدف اصلی همایش ملی تربیت و زیست‌بوم جدید است

مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در اختتامیه نخستین همایش ملی تربیت و زیست بوم جدید، ضمن اشاره به آغاز فعالیت‌های خود در این اداره، اظهار کرد: با تمامی همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، عهد خواهیم بست تا با قوت و توان هیچ کار اساسی و بنیادی به جز موضوع و امر مهم تربیت، دنبال نکنیم.

وی همچنین در ادامه به معرفی برنامه‌های خود در آینده اداره کل شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و گفت: فعالیت جدید در دوره آینده و به ویژه دوره کرونا و پساکرونا که مدتی است به بخشی از آن وارد شده‌ایم، بسیار حائز اهمیت است و لازم است تا دستاوردهای علمی این همایش که اساتید بزرگ، در دانشگاه شهید رجایی و پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و... زحمت کشیده اند، به عرصه عمل برسد.

بهرامی در پایان به هدف اصلی و پایه این همایش بزرگ اشاره کرد و گفت: ما خودمان را ملزم می‌دانیم که نتایج این این پژوهش‌ها را برای مدرسه، دانش‌آموزان و فرهنگیان استفاده کنیم و امید است تا در رسیدن به هدف اصلی که جهانی شدن و صدور گفتمان انقلاب است، موفق شویم و این امر مهم را از اداره کل شهرستان‌های استان تهران، آغاز کنیم.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار