میثم تهی‌دست در گفت‌وگو با پانا

صنعت نفت روحیه گرفته است؛ اولین شکست استقلال را رقم می‌زنیم

با همان انگیزه دیدار با پرسپولیس به تهران می‌رویم

تهران (پانا) - مدافع صنعت نفت آبادان ادعا کرد که بازیکنان این تیم از لحاظ روحی روانی به این نتیجه رسیده‌اند که توان شکست تیم‌های بزرگ را دارند و می‌خواهند اولین شکست استقلال را در تهران رقم بزنند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
صنعت نفت روحیه گرفته است؛ اولین شکست استقلال را رقم می‌زنیم

میثم تهی‌دست در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی ارزشمند صنعت نفت مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: «ما یک هفته تمرین کرده بودیم تا بتوانیم بهترین نمایش خودمان را مقابل پرسپولیس داشته باشیم. متاسفانه هفته بیستم باخت خیلی بدی به گل گهر دادیم که اصلا مستحق آن نبودیم. ما باید خیلی سریع واکنش خوبی نشان می‌دادیم و محکوم به برد بودیم. شرایط تیم ما در جدول طوری است که با یکی دو برد می‌توانیم به تیم‌های بالانشین برسیم. می‌دانستیم از بازی با پرسپولیس چه می‌خواهیم به همین دلیل تمام تمرکز و ذهنیت ما این بود که از همان دقایق ابتدایی اجازه ندهیم حریف بر ما مسلط شود. البته بازی کردن در آبادان هم برای هیچ تیمی راحت نیست و این هم انگیزه به ما می‌داد. دیدید که توانستیم خیلی خوب و بدون اشتباه مقابل تیم بزرگ و خوب پرسپولیس ظاهر شویم.»

وی با اشاره به اشتباه مرگبار حامد لک در صحنه گل اول نفت آبادان، افزود: «این اتفاقات ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید و واقعا کسی که اشتباه این چنینی می‌کند، خیلی تحت فشار قرار می‌گیرد. البته نکته مثبت این اتفاق، این بود که ما از لحاظ انگیزشی و روحی روانی بالا آمدیم و برعکس تیم حریف افت روحی داشت. این گل باعث شد تا راحت‌تر برنامه ما پیش برود و بتوانیم حریف را کنترل کنیم. ما بعد از گل توانستیم فضاها را با دوندگی و پرس خوب ببندیم و خیلی خوب مقابل بازیکنان پرسپولیس مقاومت کردیم. دفاع تیمی ما عالی بود و برخلاف صحبت‌هایی که گل محمدی انجام داد که گفته بود، موقعیت زیاد داشتیم، ما اصلا به آنها موقعیت آنچنانی ندادیم. ما می‌دانستیم باید چطور بازی کنیم چون در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت این حریف قدرتمند کار کرده بودیم. البته انتظار این اشتباه را نداشتیم ولی خوشبختانه آن اتفاق افتاد و تیم ما همان دقایق اول پیش افتاد و باعث شد شرایط به نفع ما پیش برود.»

در بازی رفت این دو تیم که با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه بود، گل تیم حریف با دخالت تهی‌دست به ثمر رسید که این مدافع تصریح کرد: «خیلی از آن اتفاق بازی رفت ناراحت بودم. واقعا در آن صحنه اصلا تقصیری نداشتم و توپ اتفاقی به پای من برخورد کرد و بعد از بلوکه شدن داخل دروازه رفت. در ذهنم این بود که بتوانم انشالله در بازی برگشت جبران کنم. خدا را شکر توانستیم با تلاش همه یک هفته‌ای بازی را پشت سر بگذاریم و پرسپولیس را شکست دهیم. فکر می‌کنم بعد از چندین سال بود که توانستیم این تیم را در آبادان ببریم.»

میثم تهی‌دست درخصوص اینکه شاید علیرضا منصوریان به واسطه استقلالی بودن آن انگیزه‌ای که مقابل پرسپولیس را داشت، مقابل تیم سابقش نداشته باشد؟ گفت: «اصلا اینطور نیست. کسی که کمترین شناخت را از علی آقا داشته باشد، می‌داند که هیچ وقت چنین کاری نمی‌کند. همه اول به فکر خودشان هستند و برای ما مهم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود. ما می‌خواهیم با یکی دو برد خودمان را به بهترین رتبه‌ای که می‌توانیم، برسانیم. مطمئن باشید کسی شرافتش را به این چیزها نمی‌فروشد. اتفاقا ما خیلی امیدواریم بتوانیم اولین شکست استقلال را در آزادی رقم بزنیم. با تمام احترامی که برای استقلالی‌ها قائلم، توان شکست آنها را داریم. وقتی با بچه‌ها حرف می‌زنیم، این هدف‌گذاری را داریم. واقعا این ذهنیت در تیم ما شکل گرفته است که با تمام وجود می‌توانیم بجنگیم و چیزی از استقلال و پرسپولیس کم نداریم. منصوریان به جز مسائل تاکتیکی و فنی، خیلی روی مسائل روحی و روانی ما هم کار می‌کند. ما قبل از بازی با پرسپولیس به خودباوری و اعتماد به نفس رسیده بودیم که توان شکست آنها را داریم و بردیم. شک نکنید مقابل استقلال هم با این دید وارد بازی می‌شویم و نتیجه می‌گیریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار