رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین خبر داد:

پایان برگزاری دوره آموزش خبرنگاری به دانش‌آموزان استان قزوین

قزوین (پانا) - ریاست سازمان دانش‌آموزی قزوین از پایان دوره آموزشی خبرنگاری پانا ویژه دانش‌آموزان عضو پانا و پیشتازان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان برگزاری دوره آموزش خبرنگاری به دانش‌آموزان استان قزوین

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین با اعلام این مطلب افزود: در راستای اجرای بسته تحولی سازمان دانش آموزی کشور با عنوان "هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی" در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ تعداد 957 دانش آموز در قزوین در مقاطع تحصیلی ابتدایی دوره دوم، متوسطه اول و متوسطه دوم برای جذب در خبرگزاری پانا و شرکت در فاز چهارم دوره آموزش خبرنگاری پیش بینی شده بود که با تبلیغات و ایجاد کانالی به نام «خبرگزاری پانا قزوین» در شبکه شاد با استقبال بی نظیر دانش آموزان؛ تعداد متقاضیان این دوره به یک هزار و267 نفر رسید.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص امسال به علت شیوع سویه امیکرون و ضرورت توجه به سلامت دانش آموزان، دوره‌های آموزشی به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد اجرا شد و مفاهیم خبرنویسی، گزارش و مصاحبه برای دانش آموزان عضو پانا و پیشتازان توسط مدرسین خبرگزاری پانا تشریح شد.

زهرا دانصفهانی ادامه داد: خبرنگاران پانا می توانند در تقویت هویت ملی دانش آموزان نقش موثری داشته باشند، بنابراین یکی از وظایف مهم سازمان دانش آموزی شناسایی استعداد نهفته و پتانسیل های موجود در دانش آموزان است و سازمان دانش آموزی باید آموزش و تربیت این خبرنگاران جوان را در حوزه دانش آموزی مورد توجه و اهمیت خود قرار دهد.

وی افزود:استان قزوین هم مانند سایر نقاط کشور، این دوره آموزشی را به صورت تفکیک جنسیت از طریق ویدئو کنفراس برای 957 دانش آموز برگزار کرد و ما تلاش می کنیم به شعار هر مدرسه، یک خبرنگار برسیم.

وی اظهار کرد: به خاطر تداخل برنامه های دیگر سازمان دانش آموزی از جمله انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات مجامع، جشن نیکوکاری و روز درختکاری، آخرین دوره آموزش خبرنگاری امروز17 اسفند ماه به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار