مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه:

پایان دوره آموزش خبرنگاری پانا در کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه از پایان فاز چهارم دوره خبرنگاری با آموزش هزار دانش‌آموز ابتدایی دوره دوم و متوسطه دوره اول و دوم (دختر و پسر) در استان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پایان دوره آموزش خبرنگاری پانا در کرمانشاه

مدیر سازمان دانش آموزی کرمانشاه در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: این دوره به صورت پخش زنده از شبکه شاد برگزار شد و بهنام توحید نیا و مریم بابایی از مدرسین خبرنگاری پانا در مورد سه موضوع گزارش نویسی، خبرنویسی و مصاحبه آموزش‌های لازم را ارائه دادند.

وی همچنین گفت: پس از پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون به عمل خواهد آمد و در صورت قبولی به آنان گواهی نامه پایان دوره اعطاء خواهد شد.

رضا محمدی به ویژگی های یک خبرنگار موفق اشاره کرد و گفت: از جمله ویژگی های یک خبرنگار خوب، کنجکاوی، توجه به جزئیات و رفتار پسندیده است که هرچه بیشتر رعایت شود، کار ما با ارزش تر خواهد بود.

وی اظهار کرد: خبرگزاری پانا به عنوان یک مرجع خبری و اطلاع رسانی آموزش و پرورش بیش از آنکه صرفا یک پایگاه خبری باشد، یک فضای تربیتی است که می تواند زمینه تربیت اجتماعی دانش آموزان را در بستر سواد رسانه ای محقق کند.

این مقام مسئول با اطمینان از مدرسین و مسئول خبرگزاری پانا استان برای برگزاری این کارگاه آموزشی قدردانی کرد و تداوم برگزاری این کارگاه ها را برای فرهنگیان و دانش آموزان علاقه مند خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار