فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه:

راهیان نور، فناوری در مقابله با جنگ نرمی که دشمن ایجاد کرده است

فیروزکوه(پانا)-فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در مراسم معنوی اردوی راهیان نور مجازی شهرستان فیروزکوه که در گلزار شهدا برگزار شد، راهیان نور را فناوری در مقابله با جنگ نرمی که دشمن ایجاد کرده، دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۱۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور، فناوری در مقابله با جنگ نرمی  که دشمن ایجاد کرده است

محمد حیدری‌منش، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: راهیان نور واکاوی و گنج‌یاب سیره شهدا است که برای پیمودن گام دوم انقلاب نیاز به جوانانی از جنس رزمندگان دفاع مقدس و جوانان مدافعان حرم داریم و یکی از بهترین راه‌های دستیابی به الگوهای رفتاری است و اثرگذارترین عملیات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به رسالت برگزاری سفرهای راهیان نور بیان کرد: در رابطه با ماموریت اردویی و گردشگری راهیان نور هدف زیارت، نشان دادن معرفت شهدا و واکاوی گنج‌یابی سیره شهدا بوده و باید این سه هدف به طور جدی پیگیری شود.

حیدری‌منش تاکید کرد: راهیان نور فناوری در مقابله با جنگ نرمی است که دشمن ایجاد کرده و باید ازاین ظرفیت به درستی و در راستای اشاء فرهنگ شهادت استفاده کرد.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه با توصیه به دانش‌آموزان برای تحقق در مورد آیه‌ای که مستند است بر اینکه «شهدا عند ربهم یرزقون هستند» گفت: خاطرات زیادی نقل می‌شود که افرادی زنده بودن شهدا را درک کردند، اینها نشان می‌دهد اگر کسی با خدا معامله کند و در راه حق حرکت کند خدا به او عزت می‌دهد؛ اما اگر بر اساس خودبینی جلو برویم هیچ موفقیت نخواهیم داشت این الگویی است که شهدا به مانشان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار