بارش باران و رعد و برق در پایتخت

تهران (پانا) - بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده با توجه به فعالیت متناوب سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۱۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران و رعد و برق در پایتخت

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده با توجه به فعالیت متناوب سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و رگبار و رعدوبرق و وزش باد (گاهی شدید)، در ارتفاعات بارش‌ها به‌صورت باران و برف و کولاک برف همراه با مه پیش‌بینی می‌شود.

عمده بارش‌ها برای امروز (۱۶ اسفندماه)، اواخر وقت چهارشنبه (۱۸ اسفندماه) و روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۹ و ۲۰ اسفندماه) بخصوص در مرکز و نیمه شمالی استان است.

روز سه شنبه شب(۱۷ اسفندماه) و روزهای پنجشنبه و جمعه(۱۹ و ۲۰ اسفندماه) وزش باد (گاهی شدید) به‌ویژه در نیمه جنوبی استان مورد انتظار است.

امروز (۱۶ اسفندماه) کاهش نسبی دما و از فردا تا پنجشنبه(۱۷ تا۱۹ اسفندماه) روند افزایشی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۷ اسفندماه) قسمتی ابری و به‌تدریج نیمه ابری و گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده در بعد از ظهر با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه(۱۷ اسفندماه) نیمه‌ابری و به‌تدریج ابری و گاهی وزش باد واواخر وقت بارش باران با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش باران در ایستگاه آبعلی با ۳.۵ میلیمتر ثبت شد. در ایستگاه‌های دماوند ۲.۵ میلیمتر، لواسان ۱ میلیمتر، شمیرانات و فرودگاه امام خمینی(ره)۰.۶ میلیمتر، ورامین ۰.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد و ژئوفیزیک-تهران و شهریار۰.۲ میلیمتر و در فیروزکوه۰.۱ میلیمتر بارندگی به ثبت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار