معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در پاسخ به تحولات محیطی و نیازهای حال و آینده، تدوین شده است

تهران(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در پاسخ به تحولات محیطی و نیازهای حال و آینده، تدوین شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در پاسخ به تحولات محیطی و نیازهای حال و آینده، تدوین شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، پیرو تاکید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درخصوص اجرایی شدن سند تحول بنیادین، جلسه شورای راهبری اجرایی این سند برگزار شد. این جلسه با حضور اعضای شورای معاونین و رابطین سند تحول در سالن کنفرانس شهید سلیمی جهرمی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

اولین جلسه شورای راهبری اجرایی سند تحول بنیادین با موضوع اجرای بسته های تحولی در سال تحصیلی 1401-1400 برگزار شد.
این جلسه با توجه به تأکیدات مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری، برای انجام و تحقق سند تحول بنیادین همراه با حفظ و توسعه روحیه انقلابی، برای به سر منزل رسیدن آموزش و پرورش برگزار شد.
در این جلسه که مدیران ستاد تحول بنیادین آموزش و پرورش شهر تهران حضور داشتند، سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران، اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در پاسخ به تحولات محیطی و نیازهای حال و آینده و مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت ایرانی اسلامی و با استفاده از دستاوردهای علمی و پژوهشی، سیاست ها و تصمیم ها و برنامه ها تدوین شده است.
ربوشه در ادامه افزود: هم اکنون 18 بسته تحولی به استان ها ابلاغ شده است که در 3 محور اساسی:
1- سیاست گذاری برنامه ریزی و اجرا
2- دستاوردهای اجرایی سند تحول
3-پیشنهادهای تحولی ناظر به آینده قابل بررسی است.
سپس محمدی دبیر شورای راهبری اجرایی سند تحول، به ارائه توضیح در خصوص ساختار برنامه و نحوه تدوین آن در سه سطح اداره کل، منطقه و مدرسه پرداخت.
در ادامه جلسه هر یک از اعضا و معاونت ها، دیدگاه های خود را در خصوص اجرایی شدن سند تحول بنیادین بیان و پیشنهاداتی را در خصوص شاخص های کلیدی عملکرد آموزش و پرورش ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار