افتتاح خوابگاه دخترانه دبیرستان پروفسور مریم میرزاخانی درشهر زیارت شیروان

شیروان (پانا) - خوابگاه دخترانه دبیرستان پروفسور مریم میرزاخانی شهر زیارت شیروان با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و خیرین مدرسه‌ساز در شهر زیارت شهرستان شیروان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح خوابگاه دخترانه دبیرستان پروفسور مریم میرزاخانی درشهر زیارت شیروان

استاندار خراسان شمالی در این آیین افتتاح گفت: امروز اگر بستر دانش را در بخش های سخت افزاری، نرم افزاری و بناها برای فرزندان این استان حاضر کنیم، کشور را به سمت عدم وابستگی و استقلال سوق داده ایم.

محمدرضا حسین نژاد افزود: اگر بستر توسعه فضای آموزشی فراهم شود، می‌توانیم با جذب سرمایه گذار، گام های موثرتری در این استان برداریم.

وی گفت: با همدلی که در بین نمایندگان ولی فقیه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی وجود دارد، شتاب به سمت توسعه، عمران، آبادانی و بحث اشتغال است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: آموزش و پرورش سنگ بنا و بنیادی ترین نهاد اجتماعی کشور است.

ابوالقاسم اکبری افزود: معلمین این استان به عنوان مدافعین و سفیران تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند تا دانش آموزان و فرزندان این استان را در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: آموزش و پرورش پایه توسعه در کشور است که اگر این وزارتخانه به وظیفه خود عمل کند، تعلیم و تربیت به درستی در کشور رقم خواهد خورد.

علی جدی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر اجرای رتبه بندی فرهنگیان و برطرف کردن نیازهای معیشتی آنان هستند.

وی با اشاره به اهدای ۱۵۰ لپ تاپ به آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: این لپ تاپ ها جهت استفاده همه دانش آموزان در مدارس اهدا شده است تا در جهت هوشمندسازی مدارس و آموزش فرزندان با استعداد این شهرستان و طی شدن مسیر رشد و تکامل برای آنان استفاده شود.

قائم مقام موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران نیز گفت: امیدوارم این مدرسه برای دختران ما همانند پلی باشد تا آنان نیز همانند زنده یاد پروفسور مریم میرزاخانی در دنیا بدرخشند.

فاطمه طغانیان افزود: این مدرسه با عشق و علاقه ساخته شده است و بنده به عنوان یک خدمتگزار، آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان عزیز دارم.

این پروژه با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران و همچنین از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی در شهر زیارت شهرستان شیروان افتتاح شد.

خبرنگار: ام‌البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار