آئین افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه شهید سلیمانی در تهران

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ با بیان اینکه آنچه برای پایداری و اقتدار یک جامعه لازم است، علم و دانش و مدرسه سازی است؛ ابراز امیدواری کرد که در آینده حضور و مشارکت هرچه بیشتر در امر مقدس مدرسه سازی اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آئین افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه شهید سلیمانی در تهران

دبستان شهید سلیمانی با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ،اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز استان، شهردار منطقه ۱۴، شورای معاونین و مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه، مدیران مدارس ، ‌اعضای انجمن اولیا، در منطقه ۱۴ افتتاح شد.

سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در این مراسم، از زحمات مسئولین و دست اندرکاران مدرسه سازی، به خصوص از مساعدت های اداره کل نوسازی و مسئولین منطقه ۱۴ تجلیل و تقدیر کرد و گفت: امید است با تلاش مجدانه در آینده شاهد حضور و مشارکت هر چه بیشتر در امر مقدس مدرسه سازی باشیم.

جهانشاهی در راستای اهمیت مدرسه سازی تصریح کرد: آنچه برای پایداری و اقتدار یک جامعه لازم است، علم و دانش است و در این راستا مدرسه سازی کاری بسیار بزرگ و ارزشمند در جامعه محسوب می شود. این کار‌ ارزشمند را استمرار می‌دهیم تا همه دانش آموزان از مسیر مطلوب آموزشی برخوردار شوند و به همه کسانی که در این کار بزرگ سهیم می شوند تبریک می‌گویم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تصریح کرد: بر اساس اهداف نظام تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین، دانش‌آموز باید طوری تربیت شود که آمادگی لازم را برای یک زندگی خوب اجتماعی به دست آورده و درک روشنی از محیط پیرامون خود داشته باشد تا با هویتی که کسب می‌کند، از ارزش‌هایش دفاع کند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع مشارکت، تصریح کرد: منظور از مشارکت این نیست که دیگری کار ما را انجام دهد بلکه مجموعه باید هماهنگ باشند و بضاعت خود را در یک راستا قرار دهند تا قابلیت‌های ممتازی در کشور ایجاد شود و اهداف تربیتی محقق شود.

وی بر مقوله آموزش تاکید و عنوان کرد: آموزش و تعلیم و تربیت جزو ضرورت های کشورهای پیشرفته است و فراهم آوردن فضایی که دانش آموزان در آن به راحتی و شادابی درس بخوانند جزو اولویت های ماست.

جهانشاهی در پایان سخنانش گفت: مردم ایران باید از شرایط بهتر و مطلوب‌تری برخورد باشند و قطعا به فضل الهی، روحیه جهادی و به برکت خون شهدا و به خصوص خون شهید سلیمانی در آینده ای نه چندان دور شاهد این خواهیم بود که هیچ منطقه ای در ایران عزیز محروم نباشد و فرزندان مان با بهترین امکانات تحصیل کنند.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار