رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

تعطیلی یک هفته‌ای آموزش حضوری در مدارس مناطق قرمز سطح استان، تمدید شد

کرمانشاه (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت با تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونای استان، تعطیلی یک هفته‌ای مدارس در مناطق قرمز، تمدید شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی یک هفته‌ای آموزش حضوری در مدارس مناطق قرمز سطح استان، تمدید شد

رضا شیرزادی، رئیس این اداره شامگاه روز جمعه سیزدهم اسفندماه سال جاری پیرامون وضعیت استمرار فرآیند آموزش در مدارس سطح استان گفت: بر اساس بررسی و ارزیابی اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان کرمانشاه و در راستای کنترل پیک ششم کرونا، فعالیت آموزشی مدارس مناطق روستایی شهرستانهای قرمز، از امروز شنبه (۱۴ اسفند) تا پایان هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری و کلاس های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیرحضوری و در بستر فضای مجازی، شبکه شاد خواهد بود.

وی افزود: در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی، کلاس های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی مدارس شهری و مناطق روستایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

شیرزادی تصریح کرد: کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. همچنین دانش آموزان مبتلا می توانند در فضای مجازی حضور داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در ایام مذکور و جهت پاسخگویی به دانش آموزان، اولیا و ارباب رجوع در روزهای هفته در مدارس الزامی است.

شایان ذکر است، شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، کنگاور، هرسین، روانسر، پاوه، قصرشیرین و گیلانغرب در وضعیت کرونایی قرمز و شهرستان های صحنه، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، جوانرود، سنقر و کلیایی و دالاهو نیز در وضعیت کرونایی نارنجی قرار دارند.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تمامی مردم فرهیخته استان استدعا دارد با تکمیل فرآیند واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه ساز بازگشایی حضوری مدارس در نقاط مختلف استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار