رئیس سازمان دانش‌آموزی هرمزگان خبر داد:

برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس دانش‌آموزی در هرمزگان

هرمزگان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات هیأت رئیسه مجلس دانش‌آموزی در هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس دانش‌آموزی در هرمزگان

اسماعیل خرامیده با اعلام این خبر افزود: این انتخابات صبح امروز بصورت الکترونیکی و آنلاین در فضای مجازی در بستر برنامه شاد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: از یک‌ماه قبل که شیوه نامه برگزاری این انتخابات توسط سازمان دانش آموزی مرکز به استانها ارسال شد، همکاران ما در سازمان نیز آن‌را به مناطق استان ارسال کرده و کارشناسان سازمان دانش آموزی در سراسر استان هم اطلاع رسانی لازم را در این زمینه به دانش آموزان و اولیا انجام دادند.

خرامیده ادامه داد: پس از اطلاع رسانی توسط کارشناسان سازمان در مناطق استان، دانش آموزان علاقه مند و واجد شرایط ثبت نام کرده و اسامی آنان به استان ارسال شد و پس از بررسی صلاحیت های آنان توسط کارشناسان استان ۲۱ نفر دانش آموز پسر و ۲۰ نفر دانش آموز دختر بعنوان کاندیدا در این انتخابات شرکت کردند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی هرمزگان در خصوص اعلام نتایج انتخابات گفت: به منظور دقت بیشتر در شمارش آرا نتایج این انتخابات در روز شنبه ۱۴ اسفند ماه بصورت الکترونیکی و در فضای مجازی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار