نشست اعضای مجلس شورای دانش آموزی فلارد با بخشدار

فلارد (پانا) - منتخبین اعضای مجلس دانش آموزی منطقه فلارد با بخشدار دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست اعضای مجلس شورای دانش آموزی فلارد با بخشدار

کورش فتحی بخشدار فلارد در نشست صمیمی با منتخبین شورای دانش آموزی منطقه، اظهار کرد: شما بعنوان منتخبین شوراهای دانش آموزی در جهت پیگیری مسائل و مطالبات دیگر دانش آموزان مسئول هستید.

رئیس شورای آموزش و پرورش در نشست صمیمی (دیدار چهره به چهره) با منتخبین شورای دانش آموزی، ضمن تبریک هفته امور تربیتی به مربیان تربیتی و خداقوت خدمت منتخبین اعضای مجلس شوراهای دانش آموزی خاطرنشان کرد: خدارا شاکریم در نظامی زندگی می کنیم که مبتنی بر اسلام و ارزش‌های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است که این متشکل از اراده ملت که برخواسته از مردم است بوجودآمده است.

فتحی در ادامه نسبت به نقش شوراهای دانش آموزی و اهمیت کار آنها تصریح کرد: اداره یک کشور از پایین ترین سطوح آن که شما دانش آموزان در مدارس بصورت شوراهای دانش آموزی مشارکت می کنید شکل می گیرد.

منوچهر سعیدی، معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش فلارد در این نشست با اشاره به اینکه راهبرد اصلی و محوری پیش روی آموزش و پرورش کشور اجرایی کردن سند تحول بنیادین است گفت: هر اقدامی که ما انجام می دهیم باید پیوست سند تحول داشته باشد.
سعیدی افزود: سازمان دانش آموزی یکی از منحصر به فردترین بخش های آموزش و پرورش است که برنامه ها، اهداف، سیاست ها و طرح هایی را که دنبال می کند که دقیقا در مسیر سند تحول حرکت می کند.
وی افزود: بر مبنای سند تحول بنیادین باید دانش آموزان را در 6 ساحت تربیت دینی، اخلاقی، اعتقادی، زیستی، بدنی، اجتماعی و سیاسی آموزش بدهیم، نه فقط مباحث علمی و فناورانه که این مباحث محور فعالیت های سازمان دانش آموزی و حوزه این معاونت است.
فتاح سبحانی، مسئول سازمان دانش آموزی منطقه فلارد نیز در ادامه به بیان اقدامات صورت گرفته در راستای فعالیت های سازمان دانش آموزی پرداخت و گزارش جامعی ارائه کرد.

در پایان اعضای شورای دانش آموزی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

خبرنگار دانش آموز نرجس رستمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار