مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین:

دانش‌آموزان مستعد در مناطق محروم استان قزوین تحت حمایت خیران قرار دارند

قزوین (پانا) - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین از حمایت دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم این استان توسط خیران خبر داد و گفت امسال طرح حمایت خیران مدرسه‌ساز از دانش‌آموزان در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مستعد در مناطق محروم استان قزوین تحت حمایت خیران قرار دارند

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استان قزوین، عسگر علی جوانبخت، گفت: حضور خیران مدرسه ساز پیامدهای فرهنگی، علمی و اجتماعی تاثیرگذاری برای مجموعه تعلیم و تربیت به دنبال دارد.

وی بیان کرد: امسال طرح حمایت از دانش آموزان مستعد، توسعه زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی در مدارس کم برخوردار از اساسی‌ترین اولویت‌های خیران مدرسه ساز است.
جوانبخت تصریح کرد : تاکنون ۷۵۰ دانش آموز مستعد در مناطق مختلف شناسایی و به خیران و افراد نیکوکار معرفی شده اند و از مدیران مناطق آموزش و پرورش خواسته شده تا کار شناسایی این دانش آموزان را در دستور کار داشته باشند.
این مسوول با اشاره به نحوه کمک خیران مدرسه ساز در استان افزود: کمک‌های خیران در سطح کلان و خرد صورت می‌گیرد که سطح کلان شامل ساخت حداقل ۳۰ درصد یک مدرسه و یا پرداخت هزینه ساخت آن از سوی خیرین مدرسه ساز است.
وی اضافه کرد: همچنین عموم مردم در قالب طرح‌های مختلف مانند «آجر به آجر» با پرداخت مبالغ اندک در امر ساخت مدرسه سهیم هستند.
جوانبخت با اشاره به فعالیت ۳۶۰ خیر مدرسه‌ساز در سطح استان افزود: مدرسه سازی همواره یکی از اولویت‌های خیران بوده و با تغییر نیازها و نگاه‌ها نوع نگاه و حمایت این افراد نیز تغییر کرده است.
استان قزوین دارای ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار