مشاور امور جوانان استاندار بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را ملزم به انتصاب مشاور امور جوانان کرد

بوشهر(پانا)_  مشاور امور جوانان استاندار بوشهر گفت استان بوشهر دارای جوانان متعهد و متخصص و توانمند است و استفاده از ظرفیت جوانان در تمام دستگاه‌های اجرایی موجبات پیشرفت و توسعه می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
 مشاور امور جوانان استاندار بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را ملزم به انتصاب مشاور امور جوانان کرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، علیرضا تقوی‌نیا در تشریح این طرح اظهار کرد : استان بوشهر دارای جوانان متعهد و متخصص و توانمند است و استفاده از ظرفیت جوانان در تمام دستگاه‌های اجرایی موجبات پیشرفت و توسعه می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم انتصاب مشاور امور جوانان توسط ادارات و نهادهای استان خاطر نشان کرد: با صدور ابلاغ، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، تمام مدیران موظف شدند تا مشاور امور جوانان خود را منصوب کنند.

تقوی‌نیا در ارتباط با جزئیات این ابلاغ نیز تصریح کرد: در این ابلاغ خطاب به مدیران تاکید شده به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی در عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین نگاه ویژه دولت سیزدهم به مقوله جوانگرایی و استفاده بهینه از افراد نخبه دارای برنامه و جوان در امور اجرایی و مشاوره‌ای در ادارات، سازمان‌ها و نهادهای وابسته به دولت، مدیران سازمان‌ها و ادارات کل موظفند هر چه سریعتر نسبت به انتخاب مشاور امور جوانان در دستگاه متبوع اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار