بارش برف و باران غرب و جنوب اصفهان را فرا می‌گیرد

اصفهان (پانا) - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خبر داد بارش برف و باران از شامگاه پنجشنبه غرب استان را فرا می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران غرب و جنوب اصفهان را فرا می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، ابراهیم هنرمند با بیان اینکه بارش‌ها تا روز جمعه بسیاری از مناطق را در بر می‌گیرد، اظهار کرد: شدت بارش‌ها در غرب و جنوب استان بویژه نواحی همجوار با استان‌های مجاور است که می‌تواند به آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌ای منجر شود.‌

وی به احتمال وقوع کولاک برف و رعد و برق در این مناطق اشاره کرد و افزود: روز جمعه وزش باد در سطح استان شدید و در نیمه‌ شرقی همراه با گردوخاک محلی است و احتمال وقوع توفان لحظه‌ای وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: احتمال آسیب به بسترهای شهری و روستایی، توقف فعالیت در فضای باز، شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها و آسیب به سازه‌های موقت مانند گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، خیزش گردوخاک و کاهش دید و اختلال در مسیرهای مواصلاتی در نیمه شرقی استان بواسطه شکل گیری طوفان گردوخاک محلی وجود دارد.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا ٣ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار