توفان گرد و خاک شرق اصفهان را درمی‌نوردد

اصفهان (پانا) - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت باد شدید و طوفان لحظه‌ای نیمه شرقی استان اصفهان را روزهای پنجشنبه و جمعه درمی‌نوردد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
توفان گرد و خاک شرق اصفهان را درمی‌نوردد

به گزارش اداره کل هواشناسی استان اصفهان، ابراهیم هنرمند با اشاره به اینکه سرعت وزش باد لحظه‌ای بین ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود، اظهار کرد: وزش باد شدید به صورت نقطه‌ای و محلی به ویژه در شمال شرق و شرق استان و با خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا همراه است.

وی ضمن هشدار نسبت احتمال بروز خسارت به تأسیسات شهری و روستایی و توفان گردوخاک، افزود: اقدامات لازم برای کاهش آسیب‌های احتمالی در محورهای مواصلاتی و استحکام سازه‌های ساختمانی ضروری است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با فعالیت این موج ناپایدار از عصر فردا پنجشنبه تا روز جمعه در نیمه غربی استان بارش‌های پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار