از برگزیدگان پویش ملی مدرسه حماسه گیلان تجلیل شد

رشت (پانا) - از برگزیدگان کشوری اولین پویش ملی مدرسه حماسه استان گیلان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
از برگزیدگان پویش ملی مدرسه حماسه گیلان تجلیل شد

اولین پویش ملی مدرسه حماسه که با موضوع بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه لغایت 30 مهر 1400در بستر فضای مجازی شبکه آموزشی شاد برگزار شد. دانش آموزان و همکاران فرهنگی گیلانی در قالب شعر، خاطره نویسی، داستان کوتاه، نقاشی و دکلمه و با مجموع 193 اثر در این پویش سراسری مشارکت داشتند. در این پویش، مجتبی صفدری تمرین از دبستان شهید پورباقر ناحیه 1 رشت رتبه سوم در رشته شعر فرهنگیان و شایان همتی دانش آموز پایه ششم دبستان شهید فهمیده ناحیه 2 رشت در رشته دکلمه رتبه اول کشوری را کسب کردند. دبیرخانه کشوری پویش ملی مدرسه حماسه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز است.

همچنین فاطمه جلالی، معاون پرورشی دبستان شهید فهمیده ناحیه 2 رشت با توجه به ترغیب و تشویق دانش آموزان در این همایش از سوی دبیرخانه کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

جمیل عباسی غریب، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا محدویت حضور دانش آموزان و معلمین به صورت حضوری در مدرسه را دچار مشکلاتی کرد، اما با استفاده از فضای مجازی و راه اندازی پویش های فرهنگی به مناسبت های گوناگون ملی و عقیدتی فعالیت های پرورشی و آموزشی مانند مدرسه حماسه ادامه یافت.

در ادامه از برگزیدگان برتر با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط معاونت پرورشی و فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار