آیین نواختن زنگ سپاس معلم برگزار شد

بجنورد (پانا) - با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار خراسان‌ شمالی، مدیر کل آموزش و‌ پرورش و سایر معاونان و مسئولان استانی و شهرستان آیین نواختن زنگ سپاس معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین نواختن زنگ سپاس معلم برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی دراین مراسم اظهار کرد: باور و اعتقاد ما این است که آموزش و پرورش موتور پیشران توسعه هر کشور ،یک مجموعه مولد و انسان ساز است و مجموعه ای است که رسالت خطیر انبیاء را بر عهده دارد. بنده این هفته را به طلایه داران تعلیم و تربیت و سنگرداران آموزش و پرورش تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه افزود: سند تحول بنیادین، دکترین حرکت ما در آموزش و پرورش است. بنده از باب تلاش‌های خالصانه ای که معلمان عزیز در دو سال گذشته در شرایط کرونایی داشتند و زحمات زیادی متحمل شدند در کنار مدافعین سلامت، مدافعین واقعی تعلیم و تربیت بودند و در راستای تعلیم و تربیت در فضای شاد بی وقفه در خدمت دانش آموزان بودند، تشکر می‌کنم.

ابوالقاسم اکبری در پایان گفت:بنده دستان گرم همه معلمین سرزمینم به ویژه 13600 معلم فداکار و فرهیخته استانم را می بوسم. امیدوارم آموزش و پرورش استان خادمین خوبی برای نظام تعلیم و تربیت استان و جامعه فرهیخته فرهنگی و دانش آموزان عزیز باشد و فرزندانی در تراز اسلامی تربیت کند.

خبرنگار: مریم رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار