برگزاری مسابقات مناظره دانش آموزی شهرستان نجف آباد

اصفهان (پانا) - مناظره ملی دانش آموزی طرحی ابتکاری از طرف سازمان دانش اموزی است که از زمان مطرح شدنس با استقبال فراوان دانش اموزان و مدارس روبه رو است.

کد مطلب: ۱۲۶۰۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات مناظره دانش آموزی شهرستان نجف آباد


امسال نیز در مرحله شهرستان مناظره بین دو مدارس نجف اباد در سالن پزشکی اداره اموزش و پرورش شهرستان به صورت حضوری با شرکت مهناز مرتضویان کارشناس سازمان دانش آموزی شهرستان و پروین رحیمی داور مسابقات مناظره برگزار شد.
در ابتدای جلسه مرتضویان ضمن تشکر از دانش اموزان و مربیان انها، برگزاری این مسابقه را فرصتی عالی برای کشف استعداد و فن بیان دانش اموزان و اینده سازان این شهرستان دانست.

دو گروه ۴ نفره دانش آموزان موافق و مخالف از دبیرستان های بعثت و حکیمه در قالب مناظره کنندگان و محققان و داور مسابقه سرکار خانم رحیمی تمام قوانین و دستور العمل ها رامتذکر شدند.
موضع هر تیم درباره موضوع نقاط ضعف و قوت آموزش و پرورش و نقش دانش آموزان در تحول آن در این دوره مشخص بود و تیم های مخالف و موافق در پاسخ گویی از معایب و کاستی اموزش و پرورش و تدریس معلمان صحبت کردند. درپایان نیز هر دو تیم گفته های خود را جمع بندی کردند.
پس از نتیجه گیری هر دو گروه این بحث داغ به پایان رسید و در مرحله اعلام نتایج تیم برنده مدرسه بعثت اعلام شد که باید برای برگزاری مرحله دوم مسابقات اماده شود.
خبر نگار: عسل توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار