در ناحیه دو بهارستان انجام شد؛

برگزاری دوره توانمندسازی خبرنگاران

بهارستان‌دو(پانا)- دوره مقدماتی آموزش خبرنویسی و مهارت‌افزایی برای افراد علاقمند به خبرنگاری از سوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اسلامشهر و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب در ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی خبرنگاران

افشین یحیایی مدرس و برگزارکننده دوره خبرنویسی، در گفت‌وگو با پانا گفت: در پی احساس نیاز و همچنین شناسایی افراد مستعد که در شهرستان بهارستان انجام گرفت، تصمیم به برگزاری دوره‌های آموزش و مهارت‌افزایی برای این علاقه‌مندان در نظر گرفته شد؛‌ همچنین نحوه برگزاری دوره‌ها نیز به صورت شرکت و ثبت‌نام آزاد برای عموم انجام شد و تقریبا بیشتر هزینه‌های این دوره‌ها از طریق ارتباط‌گیری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی تامین شد تا شرکت مخاطبین به آسان‌ترین روش ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: سرفصل‌هایی که برای مخاطبین درنظر گرفته شده شامل دوره مستندسازی، گویندگی و خبرنویسی بود، که در این دوره‌ها از اساتید صاحب نظر و خبره دعوت شد تا به برگزاری هرچه باکیفیت تر دوره کمک شود.

یحیایی تصریح کرد: شرکت در این دوره‌های آموزشی، برای عموم آزاد بود اما قبل از شروع هر دوره یک جلسه مصاحبه برگزار شد تا اشخاصی که حضور پیدا می‌کنند حداقل استعداد لازم برای حضور در دوره را داشته باشند، به عنوان مثال برای دوره گویندگی داشتن یک صدای خوب جزو امتیازهای شرکت در دوره بود.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه این دوره در سالن سجادیه نسیم‌شهر با حضور اساتید دوره و حاضرین در جلسات خبرنویسی برگزار شد که از اتفاقات مهم این برنامه انتخاب چند تن از افراد حاضر در این دوره برای مصاحبه با خبرگزاری فارس بود.

یحیایی افزود: در این برنامه از شروع کار پایگاه خبری قاصد شهرستان بهارستان و لوگوی این مجموعه رونمایی شد.

خبرنگار دانش‌آموز: نازدانه حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار