مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی:

مربیان تربیتی و پرورشی صاحب قدرت نفوذ در قلب‌ها هستند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی عنوان کرد مربیان تربیتی و پرورشی صاحب قدرت نفوذ در قلب‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مربیان تربیتی و پرورشی صاحب قدرت نفوذ در قلب‌ها هستند

مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی با حضور حجت الاسلام درودی معاون امور استان‌های ستاد همکاری ‌های حوزه و آموزش و پرورش وزارت، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و دیگر مسئولین و مدعوین؛ در کانون سهروردی زنجان برگزار شد.

در این مراسم علی اسماعیلی، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهیدان رجایی و باهنر و تبریک سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی، اظهار کرد: امروز این افتخار را داریم که در محضر شما هادیان تعلیم و تربیت استان باشیم و از زحمات تمامی شما مربیان در مناطق و نواحی استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

این مقام مسئول افزود: مربیان تربیتی و پرورشی صاحب قدرت نفوذ در قلب ها هستند و با جذبه خود و تحت تاثیر قرار دادن دانش آموزان، نقش مهمی در تربیت کودکان و شکل گیری شخصیت آنها دارند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان خاطر نشان کرد: اهمیت و جایگاه مربی تربیتی بسیار متعالی است و نقش الگویی آنان در تربیت دانش آموزان غیرقابل انکار است و بایستی ارزش این جایگاه را بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شالوده نظام تعلیم و تربیت ما، تعلیم و تربیت دینی است و یکی از رویکردهای اصلی ما نیز در اولویت قرار دادن مبانی دینی و شرعی خواهد بود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که همواره الگوهای خوب تربیتی و فرهنگی و پرورشی باشیم تا مسیر رسیدن به رستگاری را برای دانش آموزان ترسیم کنیم.

گفتنی است در این مراسم از ابوالفضل نیکو خصال و نگار چهل امیرانی، از پیشکسوتان حوزه تربیتی و امور تربیتی استان تجلیل و تقدیر شد و همچنین از کتاب بحرالمعاجز، در خصوص کرامات و فضایل و معجزات ائمه معصومین علیه السلام که تالیف دانش آموز محمد سالار رضایی است، رونمایی صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار