پس از ۴۳ سال، گره کور باز شد

مالکیت شصت هکتار املاک به آمورش و پرورش استان رسید

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت مالکیت شصت هکتار از املاک آموزشی، پس از 43 سال، رایگان به آموزش و پرورش استان رسید.

کد مطلب: ۱۲۵۹۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مالکیت شصت هکتار املاک به آمورش و پرورش استان رسید

علی موحدی در نشست با معاون امور استان‌های بنیاد مستضعفان با اینکه فلسفه وجودی آموزش و پرورش، انسان‌سازی گفت: اگر خواهان تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی، مطالبه‌گر و اخلاق‌مدار هستیم، باید جایگاه و شان معلم و مدرسه در جامعه حفظ شده و ارتقا یابد.

موحدی بنیاد مستضعفان را مولود انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: استمرار پیشرفت و اقتدار نظام در دست کسانی است که از مدارس پرورش می یابند به همین دلیل باید همه دستگاه‌های فرهنگی در رفع مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت مشارکت کنند.

وی با اشاره به اهمبت مستندسازی املاک و اراضی آموزش و پرورش ادامه داد: با همکاری بنیاد مستضعفان، گره کور 43 ساله مالکیت 5 واحد آموزشی و تربیتی باز شد و مالکیت این واحدها به صورت رایگان به آموزش و پرورش استان واگذار شد.

موحدی عنوان کرد: 1 واحد آموزشی در کنگان، 2 واحد آموزشی و 1 واحد تربیتی در بوشهر و یک هنرستان در سعدآباد ، پنح ملک واگذار شده توسط بنیاد مستضعفان به آموزش و پرورش استان است.

معاون امور استان‌های بنیاد مستضعفان در این نشست گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش، در 419 مبایعه نامه، تکلیف املاک و اراضی بنیاد مستصعفان که در اختیار وزارت آموزش و پرورش است، مشخص گردید.

مرتضی مهروند ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در کاهش مشکلات آموزش و پرورش که در خط مقدم جبهه آموزشی قرار یابد، مشارکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار