آغاز به کار فصل تازه پردیس تئاتر شهرزاد از 9 اسفند

تهران (پانا) - در فصل تازه پردیس تئاتر شهرزاد ، 9 نمایش روی صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۱۲۵۹۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار فصل تازه  پردیس تئاتر شهرزاد از 9 اسفند

به گزارش روابط عمومی، شهرزاد جعفری رئیس هیات مدیره پردیس تئاتر شهرزاد اعلام کرد: در فصل تازه و با مدیریت جدید پردیس شهرزاد، شاهد اجراهای متفاوت و تجربه‌های نو خواهیم بود و دور جدید اجراهای پردیس با نمایش‌های جدید از نهم اسفند آغاز می‌شود.

در دور جدید اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد، نه نمایش :«ترانه های شرقی»، «خونین زار»، «آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند»، «او و دوستانش»، «مستخدم»، «آدیداس»، «افلیا»، «اپلیکیشن بابا یاب» و «بک تو بلک» که پرفروش‌ترین اجرای سال 1400 است، به صحنه می‌روند.

کنسرت-نمایش «ترانه‌های شرقی» به کارگردانی سیدجلال‌الدین دری با بازی امیرعلی دانایی، شبنم قلی‌خانی، رحیم نوروزی، سمیرا حسینی و سعید زارعی هر شب در دو سانس 20 و 22 به مدت 80 دقیقه روی صحنه می‌رود. در این نمایش حجت اشرف‌زاده به صورت زنده ترانه‌های خاطره‌انگیز دهه 30 و 40 را اجرا می‌کند.

همچنین نمایش «او و دوستانش» با بازی ایمان ‌صیاد ‌برهانی، معصومه ‌بیگی، محسن اعتماد سعید که به صورت گروهی نوشته و کارگردانی شده، در ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه اجرا می‌شود.

در سالن شماره یک نیز، نمایش نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی، کارگردانی سجاد افشاریان در ساعت‌های 18 و 16 به مدت 70 دقیقه به صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «خونین زار» با بازی نسیم ادبی و به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی در ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در این سالن به صحنه می‌رود.

نمایش «آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند» نیز به نویسندگی و کارگردانی فربد همدانی به مدت 70 دقیقه در سالن شماره یک روی صحنه می‌رود.

در سالن شماره سه نیز نمایش «افلیا» با بازی رژین پناهی و نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی ساعت 18 به مدت 40 دقیقه روی صحنه می‌رود.

در همین سالن نمایش «مستخدم» به نویسندگی و کارگردانی سهند خیرآبادی و بازی مسعود کرامتی، نادر فلاح و شبنم گودرزی هر شب 20:30 به مدت 60 دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش "آدیداس" که پرفروش‌ترین اجرای مشهد در سال 1400 است، به کارگردانی پویا غازی و با بازی جواد خواجوی، مصطفی محمدزاده و... هر شب ساعت 19 به مدت 55 دقیقه در سالن شماره سه میزبان تماشاگران است.

نمایش کودک و نوجوان "بابایاب" نیز از نیمه اسفند‌ماه به نویسندگی و کارگردانی محمد عبدی روی صحنه می‌رود.

مخاطبان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال و هنرتیکت نسبت به خرید و تهیه بلیت اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار