مسئول قرآن، عترت، اقامه نماز آموزش و پرورش ملارد:

قرآن، کتاب هدایت دانش‌آموزان در جامعه امروز است

ملارد (پانا) - مسئول قرآن، عترت و اقامه نماز آموزش و پرورش ملارد در آغاز هفته امور تربیتی، قرآن کریم را راهی پرنور و درست برای انتخاب مسیر درست زندگی دانش‌‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
قرآن، کتاب هدایت دانش‌آموزان در جامعه امروز است

سید‌عبدالله رضوی، در آغاز هفته تربیت اسلامی ضمن اشاره به آثار مثبت انس دانش‌‌آموزان با قرآن، بیان کرد: افزایش آرامش روحی و روانی یکی از تاثیرات قرآن بر دانش‌آموزان است و به تعبیر خود قرآن، این کتاب آسمانی، نور، معرفت و هدایت و راه رستگاری است.

وی ادامه داد: در قرآن کریم، همه مسیر و راه درست زندگی مشخص است و در جامعه کنونی که دانش‌آموزان در مسیر آسیب‌های اجتماعی جدی هستند، انس با قرآن و نماز خواندن می‌تواند در جلوگیری از این آسیب تا حد زیادی موثر باشد.

رضوی در مورد فعالیت‌های صورت گرفته در واحد مربوطه گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم در ۹ رشته ویژه پسران، ۷ رشته ویژه دختران و برگزاری نماز جماعت در مدارس که با حضور ۱۵ امام جماعت روحانی، ۱۰۹ امام جماعت فرهنگی، ۹ نفر روحانی طرح امین، ۵ نفر سرباز طلبه و ۶ نفر داوطلب فعال معرفی شده از سازمان تبلیغات اسلامی در مدارس اجرایی می‌شود.

مسئول قرآن، عترت و اقامه نماز آموزش و پرورش ملارد افزود: از دیگر طرح‌های این کارشناسی، طرح احلی من العسل گرامیداشت حضرت قاسم بن حسن(ع)، مصباح‌الهدی طرح موسوم به شناسایی امامان به دانش‌آموزان هر سال به نام یک امام معصوم(ع)، برگزاری جشن تکلیف دختران و پسران و برگزاری درس‌هایی از قرآن برای دانش‌آموزان مدارس است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار