پیام تبریک مدیر آموزش وپرورش بجنورد به مناسبت روز امور تربیتی

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد به‌مناسبت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر آموزش وپرورش بجنورد به مناسبت روز امور تربیتی

پیام موسی علی نیا به این شرح است.
با سلام و درود به روح ملکوتی امام خمینی (ره) و شهیدان رجایی و باهنر، بی شک یکی از مهم ترین رویکردهای انقلاب اسلامی، پرداختن به موضوع تربیت اسلامی در امر حکومت داری است.
هشتم اسفند ماه، سالروز شکل گیری (نهاد امور تربیتی) در مدارس به همت والا و نگاه ممتاز شهیدان جلیل القدر رجایی و باهنر است که شکل گیری این نگاه دقیق، بیانگر نگاه ویژه حکومت اسلامی در امر تعلیم و تربیت و جایگاه رفیع آن در تربیت انسان‌هاست.
آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهم ترین دارندگان سکان امر تعلیم و تربیت کشور، همواره نیازمند اتخاذ رویکردی ژرف و بلند در امر تربیت اسلامی در مواجهه با آموزش دانش آموزان است که در جامعه اسلامی مهم ترین رکن آموزش برای ساختن انسان ها و تعالی اهداف اسلامی جامعه تاکید بر تربیت اسلامی است.
بر همین اساس، ضمن تقدیر از نقش برجسته نهاد امور تربیتی در رویکرد تحولی آموزش و پرورش و تاکید بر نقش ممتاز مربیان تربیتی در فراگیری این رویکرد مهم، نگاه صاحب نظران خلاق، عالمان امر تربیت و جمیع معلمان شفیق را برای طراحی نقش بی بدیل در پیشبرد امر تعلیم بر تربیت اسلامی معطوف کرده و از درگاه خداوند متعال، استمرار این نگاه را در تثبیت بیش از پیش پایه های آموزش وپرورش مسئلت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار