وزیر آموزش و پرورش:

تشکل‌های دانش‌آموزی در تولید محتوا مشارکت کنند

تشکل‌های دانش‌آموزی باید محور تشکیل حلقه‌های میانی در دستکاه تعلیم و تربیت باشند

تبریز(پانا)- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت تشکل‌های دانش‌آموزی به عنوان حلقه‌های میانی، از این تشکل‌ها خواست تا در تولید محتوا مشارکت کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی در تولید محتوا مشارکت کنند

یوسف نوری در نشست صمیمی با تشکل های دانش آموزی در تبریز با بیان اینکه تشکل های دانش آموزی باید محور تشکیل حلقه‌های میانی در دستکاه تعلیم و تربیت باشند، گفت: حلقه های میانی حکم ملات را دارند که بین دو قسمت ارتباط و صلح ایجاد می کند.

وزیر آموزش و پرورش از ایجاد 13 هزار و 450 کلاس درسی خبر داد و تصریح کرد: 50 درصد این پروژه ها با مشارکت خیرین و حلقه های میانی بوده است و می توان ابراز داشت جنبش نرم افزاری حلقه های میانی بسیار مهم است.

وی به حلقه های میانی 1400 ساله شکل گرفته در دستگاه امام حسین اشاره کرده و گفت: حلقه های میانی عملا با حضور دانش آموزان شکل بگیرند چراکه سرمایه اصلی دانش آموزان هستند.

مقام عالی وزارت آموزش و پرورش به آمار 5 میلیونی دانش اموزان بسیجی اشاره کرده و بر تولید محتوا با استفاده از این ظرفیت عظیم تاکید کرد.

نوری در پایان سخنان خود بر نصیب آموزشی برابر طبق تاکیدات مقام معظم رهبری یاداور شده و فراهم سازی امکانات با استفاده از حلقه های میانی را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار