علیرضا کریمیان:

برگزاری کنگره شهدا اثر ماندگار اعتقادی است که در فعالیت‌های آموزش وپرورش می‌درخشد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ستاد کنگره بزرگداشت شهدا و راهیان نور استان تهران بر برگزاری کنگره شهدای با بهترین کیفیت و استفاده از تمام ظرفیت‌های فردی و اداری تاکید کرد تا این کنگره همچون مدال افتخاری در فعالیت‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنگره شهدا اثر ماندگار اعتقادی است که در فعالیت‌های آموزش وپرورش می‌درخشد

چهارمین جلسه ستاد کنگره بزرگداشت شهدا و راهیان نور استان تهران با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، محسن کمره ای زاده؛ رئیس بسیج دانش آموزان و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول الله و اعضای کارگروه های این کنگره برگزار شد.

علیرضا کریمیان با بیان اینکه در موضوع کنگره شهدا، نگاه ما اعتقادی است و هرکس در این کنگره فعالیت می کند در واقع این کار خیر، روزی او شده است، اظهار کرد: پرداختن به شهدا وظیفه یکایک ماست که باید با زندگیمان عجین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا دانست و تاکید کرد: حتی اگر تمام کارها دچار وقفه شود، کار کنگره شهدا باید در اولویت نخست فعالیت ها باشد که در راستای مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین است.

کریمیان، برگزاری این کنگره را تنها بخشی از ادای دین به شهدا برشمرد و تاکید کرد: باید این کنگره همانند یک اثر ماندگار اعتقادی برگزار شود تا همچون مدالی در فعالیت های آموزش و پرورش باشد.

وی استفاده از تمام ظرفیت های فردی و اداری موجود در این زمینه را مهم دانست و گفت: در برگزاری این کنگره باید از ابزار هنر نیز بهره برد و کارهای هنری با رویکرد مقاومت ارائه دهیم.

در ادامه محسن کمره ای زاده، کنگره گرامیداشت شهدا را یک اثر ماندگار نیم قرنی دانست و گفت: اکنون که حدود نیم قرن از انقلاب اسلامی می گذرد، باید برای سابقه ذهنی آیندگان یک اثر ماندگار ایجاد کنیم. این کنگره در واقع جمع بندی اقدامات انجام شده در این حوزه از زمان انقلاب تا امروز است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تعدادی از مدارس قطب پشتیبانی جنگ بوده اند، به نقل از مقام معظم رهبری، گفت: اگر ما شهدا و افتخارات و دستاوردهای انقلاب را به درستی روایت نکنیم دشمن، روایت نادرست ارائه می کند.

گفتنی است؛ کنگره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

در ادامه جلسه پیرامون چگونگی برگزاری اردوی راهیان نور تبادل نظر و در پی آن تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار