امام جمعه دماوند:

حمایت از محرومان و اقشار کم‌درآمد آرمان همیشگی انقلاب اسلامی است

دماوند (پانا) - امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه گفت حمایت از محرومان و اقشار کم‌درآمد، آرمان همیشگی انقلاب اسلامی است که دولت باید با تمام قوا برای رسیدن به این آرمان تلاش کند.

کد مطلب: ۱۲۵۷۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از محرومان و اقشار کم‌درآمد آرمان همیشگی انقلاب اسلامی است

کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: ضروری است تذکرات رهبری در مورد مذاکرات هسته ای مورد توجه قرار گیرد، تا در آینده دچار مشکلات تکراری نشویم.

وی ادامه داد: اگر آمریکا و اروپا تضمین‌های لازم را در مورد برجام ندهند و راستی‌آزمایی لازم انجام نگیرد، درخت برجام میوه‌ای نخواهد داد.

فتاح دماوندی تصریح کرد: کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در زیر ساخت‌های مهم و خدمات بهداشتی، درمانی پیشرفت‌های مهمی داشته است که نتیجه تلاش‌های همگانی است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی روز ۲۲بهمن مردم در شهرستان دماوند نشان از دلبستگی مردم به نظام و همراهی با رهبری است.؛ ضروری است مسئولین هم قدردان مردم باشند و با تلاش مضاعف در رفع مشکلات آنها بکوشند.

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: ضروری است دولت برای رفع تحریم‌ها و حل مشکلات اقتصادی به حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان بیاید تا موانع از سر راه آن‌ها برداشته شود.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار