شیخ ‏مراد مرادی به عنوان فرمانده جدید شهرستان فیروزکوه معرفی شد

خبرگزاری پانا:طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران شیخ ‏مراد مرادی به عنوان فرمانده جدید شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه، در این مراسم که رئیس عقیدتی سیاسی و روسای پلیس‏ های تخصصی استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستان فیروزکوه حضور داشتند، علیرضا واحدی فرمانده انتظامی سابق شهرستان فیروزکوه گزارشی از مهم‏ترین اقدامات و فعالیت‏ های انجام شده در زمان تصدی خود ارائه کرد .

وی از همکاری مجموعه نیروی انتظامی و مدیران دستگاه ‏ها و ادارات مرتبط در تولید و تامین امنیت قدردانی کرد .

سیروس فتحی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران نیز در این مراسم به همه همکاران و مدعوین خاطرنشان کرد: کیفیت خدمت از مدت خدمت مهم‏تر و با ارزش ‏تر است .

وی در ادامه با اشاره به زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: همه نهادها و سازمان‏ ها باید ارشادگر و راهنمای یکدیگر بوده و در ایجاد امنیت جامعه احساس مسئولیت کنند تا مردم نیز احساس امنیت روزافزون داشته باشند .

این مقام ارشد انتظامی از زحمات و تلاش‏های علیرضا واحدی با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد و طی حکمی، شیخ‏مراد مرادی را به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه معرفی کرد .

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور فرماندهی انتظامی جدید شهرستان فیروزکوه شاهد رشد و تعالی روزافزون و بیش از پیش این فرماندهی باشیم .

این گزارش حاکی است؛ فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه مسئولان امنیت بیشتری در سطح شهرستان فیروزکوه در جهت رفاه هر چه بیشتر همشهریان به وجود آید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار