مدیر آموزش و پرورش رودان عنوان کرد:

ساخت 6 آموزشگاه در رودان در سال جاری

هرمزگان (پانا)- مدیر آموزش و پرورش رودان از ساخت و توسعه 6 آموزشگاه و بهره‌برداری از سه طرح آموزشی و ورزشی در سال 1400 به منظور برخورداری از فضای مناسب آموزشی و پرورشی در شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ساخت 6 آموزشگاه در رودان در سال جاری

عبدالله عبدی بحرینی مدیر آموزش و پرورش رودان با اعلام این مطلب افزود: در سال جاری کار ساخت و توسعه 6 آموزشگاه با اعتباری افزون بر 250 میلیارد ریال با هدف زدودن محرومیت از چهره مدارس بویژه در روستاها و بهره مندی دانش آموزان از فضای آموزشی استاندارد آغاز، و سه طرح آموزشی و ورزشی با اعتبار 11 میلیارد ریال در شهرستان به بهره برداری رسید.

وی با ابراز خرسندی از آغاز انقلاب مدرسه سازی در شهرستان رودان گفت: با همت و مساعدت خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس در سال جاری سه طرح شامل، زمین چمن مصنوعی دبیرستان علامه امینی، تکمیل آموزشگاه والفجر روستای وزیری و سالن دبیرستان حجاب در مجموع با 11 میلیارد ریال تکمیل و با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

عبدی بحرینی در ادامه از آغاز ساخت 6 آموزشگاه در سال جاری خبر داد و افزود: در راستای انقلاب مدرسه سازی در شهرستان تا کنون با همراهی و مشارکت خیرین و مساعدت مسئولین در نوسازی مدارس استان، کار ساخت دبستان معلم، آموزشگاه شهید جعفر زاده بیکاه، دبستان 12 کلاسه بنت الهدی صدر برنطین، دبستان شهدا و دبیرستان حبیب ابن مظاهر روستای کمیز با اعتبار 250 میلیار ریال آغاز شده است و انتظار می رود طی دو سال آینده تکمیل و جهت استفاده دانش آموزان تجهیز و تحویل شود.

وی با اشاره به سفر دکتر نوری وزیر آموش و پرورش به شرق هرمزگان و تصویب ساخت سه فضای آموزشی در رودان تصریح کرد: پیش بینی می شود در سال 1401 با یاری خیرین و مسئولین امر، کار ساخت قریب به 10 آموزشگاه در این شهرستان آغاز شود.

مدیر آموزش و پرورش رودان یادآور شد: در حال حاضر در این شهرستان 29 آموزشگاه تخریبی، 10 آموزشگاه نیازمند به مقاوم سازی و 25 آموزشگاه دوشیفت وجود دارد که انتظار می رود با یاری خیرین و همراهی مسئولین بتوانیم در گام بزرگ انقلاب مدرسه سازی که آغاز شده است، محرومیت را از چهره مدارس بزداییم و روح نشاط و امید به آینده ای روشن را به دانش آموزان هدیه کنیم.

گفتنی است، شهرستان رودان با 24 هزار دانش آموز دختر و پسر در 90 کیلومتری شرق استان هرمزگان واقع شده است.

خبرنگار: زهرا قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار