کمیته شناسایی موانع فعالیت خیرین تشکیل می‌شود

اردبیل(پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به خدمات ارزنده خیرین در بحث سلامت، مدرسه‌سازی و احداث مسکن، خواستار تشکیل کمیته شناسایی موانع و برطرف شدن آن در حوزه فعالیت خیرین شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کمیته شناسایی موانع فعالیت خیرین تشکیل می‌شود

به گزارش استانداری اردبیل، سید کمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست با نماینده خیرین مسکن ساز و مدرسه ساز اظهار کرد: دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی باید خیرین را در کنار خود ببینند و با تسهیل مسیر، فعالیت های حمایتی خیرین سرعت گیرد.

وی به اقدامات انجام گرفته از سوی خیرین مدرسه ساز، مسکن ساز و خیرین حوزه سلامت در استان اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری نهادهای حمایتی و خیرین گام های اساسی در راستای کاهش مشکلات اقشار محروم برداشته شود.

معاون استاندار اردبیل ورود دستگاه‌های اجرایی حمایتی برای همکاری با انجمن خیرین مسکن ساز و مدرسه ساز را ضروری دانست و افزود: برخی از این دستگاه‌ها دارای تسهیلات و امکاناتی هستند که در صورت همکاری با خیرین می توانند بیش از پیش در راستای محرومیت زدایی فعالیت کنند.

میرجعفریان با یادآوری حادثه خیر بودن استان از جمله وقوع زلزله در سالیان گذشته و تخریب مدارس و خانه های غیرایمن بر تلاش بی وقفه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با مدرسه سازی و محرومیت زدایی تاکید کرد.

وی افزود: باید با شناسایی واحدهای مسکونی و مدارس غیرایمن، در راستای احداث واحدهای مقاوم با همکاری نهادهای محرومیت زدا و خیرین اقدام شود.

در این جلسه نماینده خیرین مسکن ساز و مدرسه ساز گزارشی از اقدامات در حوزه احداث بیش از ۴۰۰ مدرسه با مشارکت خیرین و تقبل پرداخت اقساط مسکن محرومین ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار