بررسی مدیریت‌های ناپایدار فوتبال در «ایران امروز»

تهران (پانا) - برنامه «ایران امروز» دوشنبه 25 بهمن، از گروه ورزش و تفریحات به بررسی مدیریت‌های ناپایدار فوتبال در رادیو ایران می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی  مدیریت‌های ناپایدار  فوتبال در «ایران امروز»

به گزارش شبکه رادیویی ایران، درحالیکه این روزها جامعه فونبال خود را آماده تغییرات قریب الوقوع در فدراسیون فوتبال می‌کند، موضوعی که جلب توجه می‌کند، معضل مدیریت‌های ناپایدار در فوتبال ایران است که ضرر مضاعفی را به این رشته پرطرفدار وارد می‌کند.

محمدحسین معتمد هاشمی مجری کارشناس برنامه «ایران امروز» دوشنبه‌ها گفت: در شرایطی که در کشور ما مدیریت بیشتر شخص‌محور است و تدوین برنامه‌های بلندمدت نمی‌تواند تضمینی بر اجرای آن باشد، فدراسیون فوتبال ایران طی دو دهه اخیر با مدیریت‌های مقطعی و آسیب‌زا مواجه بوده است.

وی ادامه داد: در واقع به جز علی کفاشیان که زیر فشارهای شدید منتقدان توانست دوره ریاست خود را به شکل کامل به پایان برساند، سایر روسای فدراسیون فوتبال در نیمه راه سمت خود را ترک کرده‌اند.

معتمد هاشمی افزود: در کنار این مساله در فدراسیون فوتبال، در باشگاه‌های فوتبال ایران هم مدیریت‌ها مقطعی و کوتاه‌مدت است که در آن بخش هم به باشگاه‌های ما آسیب می‌زند.

این کارشناس مجری رادیویی تصریح کرد: همه این اتفاق‌ها در حالی رخ می‌دهد که در برهه‌هایی که مدیریت‌های باثبات و طولانی‌مدت در فوتبال ایران وجود داشته است، اثرهای مثبت و تاثیرگذار آن رویت شده است.

از همین رو «ایران امروز» دوشنبه 25 بهمن، موضوع علت مدیریت‌های بی‌ثبات در فوتبال ایران را از زوایای مختلف بررسی خواهد کرد.

برنامه ایران امروز از ساعت 12:40 با اجرای محمدحسین معتمد هاشمی و تهیه کنندگی جواد فیاضی ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار