کودکان کار مهمان ویژه شب هشتم جشنواره فیلم

رشت (پانا) - در آخرین شب اکران همزمان جشنواره فیلم فجر حدود ۲۰ کودک کار در سالن تالار مرکزی رشت به تماشای فیلم نشستند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کودکان کار مهمان ویژه شب هشتم جشنواره فیلم

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه طی هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه مربوطه امشب از حدود ۲۰ کودک کار در سالن تالار مرکزی رشت پذیرایی کردیم، ادامه داد: در این جشنواره برخی از توان خواهان و افراد دارای معلولیت نیز برای تماشای فیلم به محل اکران فیلم‌ها مراجعه کرده اند.

معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی گیلان با قدردانی از همه گیلانی‌ها برای همراهی اعضای ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر در این استان، اظهار کرد: امسال هم همانند هفت سال گذشته به واسطه حضور پرشور تماشاگران فهیم و آگاه گیلانی همزمانی خوبی را در استان برگزار کردیم.

سید امیر مصباح با اشاره به اینکه فروش بیش از هفت هزار و ۶۴۰ بلیت برای هشت شب نشان دهنده استقبال خوب از جشنواره بوده است، گفت: چهار برابر شدن استقبال از جشنواره فجر در گیلان خستگی را از تن اعضای ستاد برگزاری که طی ماه‌های گذشته تلاش زیادی برای برنامه ریزی کرده بودند بیرون کرد.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار اکران فیلم‌های جشنواره در دو مکان سینما ۲۲ بهمن و تالار مرکزی رشت انجام شد، افزود: تبدیل یکی از سالن‌های تالار مرکزی رشت به سالن سینما کار سختی بود که با همت اعضای ستاد و برای جلب رضایت تماشاگران گیلانی به ثمر نشست.

مصباح با اشاره به پایان اکران هفتمین دوره اکران جشنواره فیلم فجر در استان گیلان، گفت: جلب رضایت شهروندان گیلانی که هنر به ویژه هنر هفتم را خوب می‌فهمند کاری سخت و دشوار است، اما اعضای ستاد همه تلاش خود را کردند تا میزبان خوبی برای آنها در طول ایام برگزاری همزمانی جشنواره فیلم فجر در سینما ۲۲ بهمن و تالار مرکزی رشت باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار