امروز دشمنان همه دستاوردها و عظمت انقلاب اسلامی ایران را نادیده می‌گیرند

بوشهر(پانا) - عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و مشاور رئیس‌جمهوری گفت خدماتی که انقلاب اسلامی به این ملت کرده بی‌شمار است به نحوی که حتی در زمان جنگ هشت ساله که کشور با همه نیروهای استکباری می‌جنگید نیز دست از عمران، آبادانی و خدمت رسانی به مردم برنداشته است.اما امروز دشمنان این همه دستاورد و عظمت را نادیده می‌گیرند .

کد مطلب: ۱۲۵۵۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
امروز دشمنان همه دستاوردها و عظمت  انقلاب اسلامی ایران را نادیده می‌گیرند

حجت الاسلام سید رضا تقوی در مراسم سالروز 22 بهمن درمصلی بوشهر گفت: ایران اسلامی دراین برهه زمانی به عنوان یک ابرقدرت در سطح بین المللی مطرح است.هرچنددشمن فضای آلوده مجازی را صحنه ای برای ضربه زدن به افکار و اندیشه های مردم انتخاب کرده است و همه افتخارهای این ملت را در این فضا مورد هجمه قرار می دهد .

تقوی افزود: اگر چه هنوز مشکلاتی در حوزه معیشتی مردم وجود دارد اما انقلاب اسلامی بعد از ۴۳ سال گام‌های مهم برداشته، خدمات قابل توجهی ارائه کرده است ولی نیروهای انقلاب و در راس آنها رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی و خدمتگزار هنوز هم قانع نیستند و باید بسیار کار کرد.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و مشاور رئیس جمهور ادامه داد: خدماتی که انقلاب اسلامی به این ملت کرده بی شمار است به نحوی که حتی در زمان جنگ هشت ساله که کشور با همه نیروهای استکباری می جنگید نیز دست از عمران، آبادانی و خدمت رسانی به مردم برنداشته است.اما امروز دشمنان این همه دستاورد و عظمت را نادیده می گیرند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکای مستکبر بدون توجه به حرف کسی اگر در همین شرایط به رژیم سیاسی کشوری اخم کند نظام آن کشور از هم می پاشد اما ملت ایران با پشتوانه دینی، معنوی و عاشورایی خود ۴۳ سال با اقتدار در مقابل این کشور ایستاده و خم به ابرو نیاورده و محکم و استوار به راه خود ادامه می‌دهد. آمریکا و غربی‌ها هر طرحی را که برای منطقه طراحی کرده بودند با مقاومت ملت، از برکت خون شهدا و ایثار ایثارگران در هم شکسته شد و امروز اگر ادعاد داریم ایران یک ابرقدرت است به این دلیل است که هیچ طرحی در منطقه بدون موافقت ایران پیش نخواهد رفت و نمی‌رود.

او تاکید کرد: امروز دشمن بذر یاس و ناامیدی در ذهن ها می ریزند که ای کاش انقلاب نمی شد و در این شرایط این وظیفه انقلابی معلمان و استادان دانشگاه‌ها است که تکلیف می کند ذهن جوانان جامعه را روشن کرد.هدف دشمن امروز رهبری و ولایت فقیه است اما مردم پشت امام راحل بلند شدند و انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز این پرچم برشانه غیرت رهبر معظم انقلاب در اهتزاز است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: این انقلاب برگرفته از متن وحی معصومان است که پس از دوران ائمه در تاریخ معاصر و جهان سیاست بی‌نظیر بوده است.جنس انقلاب ایران آسمانی و اسلامی است و برخلاف انقلاب‌های ملی گرایانه و سوسیالیستی مطابق با فطرت انسان بنا نهاده شده است.

صفایی‌بوشهری افزود: انقلاب اسلامی ایران تجلی دوباره اسلام ناب محمدی است و در این راستا از حضور حماسی مردم ایران و بویژه بوشهر برای بیان وفاداری به آرمان‌های امام و شهدا تجلیل می‌شود.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مردم بار دیگر ثابت کردند که همواره پایبند به ارزش‌های انقلابی و ولایت مقام معظم رهبری است. هرچند دشمنان به دنبال تحریف انقلاب هستند تا عزت و اقتداری که برای ایران ایجاد شده را نادیده گرفته و و کارها و ضعف‌های صورت گرفته در حق مردم را بزرگ جلوه دهند. دشمن با تهاجم سنگین رسانه‌ای به مقابله با ایران اسلامی شتافته است که باید با نگاهی عالمانه و دانش بنیان به مقابله با آن پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار