22 بهمن روز حماسه آفرینی ملتی آگاه به زمان است

بوشهر (پانا) - مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بوشهر گفت 22 بهمن روز حماسه آفرینی ملتی آگاه به زمان است که با تاسی به شجره طیبه ولایت در سایه سار اسلام ناب محمدی با رشادت، از جان گذشتگی و وحدت پایدار در مسیر حق، انقلاب عظیم اسلامی ایران را بوجود آورد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
22 بهمن روز حماسه آفرینی ملتی آگاه به زمان است

زهرا عرفان به مناسیت فرا رسیدن 22 بهمن با صدور پیامی، این روز را به مردم انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور بوشهر تبریک گفت و برای حضور باشکوه و باصلابت زنان همراه و همگام با اعضای خانواده در این روز سرنوشت ساز از آنها دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم 22 بهمن روز حماسه آفرینی ملتی آگاه به زمان است که با تاسی به شجره طیبه ولایت در سایه سار اسلام ناب محمدی با رشادت، از جان گذشتگی و وحدت پایدار در مسیر حق، انقلاب عظیم اسلامی ایران را بوجود آورد. ملت فهیم ایران با لبیک به ندای امام راحل عظیم الشان نقطه عطف بزرگی در تاریخ جهان ایجاد کرد. تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایران نوید روشنی بخش برای سایر ملت های مظلوم است. شیر زنان، دلیر مردان و جوانان مومن، ولایتمدار و شهید پرور بوشهر همراه و همگام با اعضای خانواده با پاسداشت اندیشه ها و آرمان های مقام ولایت و شهدای گرانقدر و تبیین شعائر الهی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شیوه خاص با مراعات دستورالعمل های بهداشتی بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ درخشان ایران اسلامی خواهد افزود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار