حاجی بابایی: انقلاب آمده تا مردم را در مسیر الهی سوق دهد

شیراز (پانا) - نماینده مجلس و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در صحن حرم مطهر حضرت احمد‌بن‌موسی‌شاهچراغ (ع) در شیراز گفت انقلاب برای این به وجود آمده است که بتواند در ادامه مسیر انبیای الهی و ائمه معصومین (ع)دین خدا را به دنیا بشناساند و مسیر مردم را به سمت مسیر الهی سوق بدهد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حاجی بابایی:  انقلاب آمده تا مردم را در مسیر الهی سوق دهد

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه این روزهای سخت اقتصادی و مردم در سراسر کشورمان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و سوالات زیادی مطرح می‌شود،افزود: یکی از سوالاتی که بسیار مطرح می‌شود این است که انقلاب چه کرده و انقلاب برای چه به وجود آمده؟

او خاطرنشان کرد: ما انقلاب کردیم تا به دنیا بشناسانیم کربلا یعنی چه و اهل بیت ما چه کسانی هستند و چهره‌های حق الهی را به دنیا بشناسانیم و برای همین هزینه شهادت دادیم.

حاجی بابایی ادامه داد: انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران توانست در برابر استکبار جهانی بایستد و چهره اسلام را در جنوب لبنان به شکلی نشان بدهد که از ضعیف ترین انسان‌‌ها، انسان‌هایی بسازد که الگویی در تمام دنیا باشند.

به گفته نماینده مجلس شورای اسلامی، ملت ایران باتمام سختی‌ها و مشکلات یک لحظه از امام دست برنداشتند و انقلابی ساختند که ۴۲ سال است با وجود بمباران فرهنگی و اقتصادی و سیاسی، مردم همچنان ایستادگی کردند.

او با بیان اینکه سفارشم به‌دولت و مسئولان این است که کسانی در این کشور مسئولیت بگیرند که مثل مردم زندگی کنند،گفت: دولت انقلابی ما به کسانی مسئولیت بدهد که اهل رانت نباشد،انقلابی یعنی شهید سلیمانی یعنی کسی که خودش را هزینه می‌کند تا نظام بماند.

حاجی بابایی در آخر با بیان اینکه دولت انقلابی باید در کنار انقلابی‌گری مواظب مردم باشد،اضافه کرد: آمده‌ایم که پیوند مردم را با انقلاب اسلامی محکم کنیم،این مردم این دولت را انتخاب کردند این دولت و این نظام باید خادم مردم باشد و هرنارضایتی که هر مدیری ایجاد کند نارضایتی از انقلاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار