امام جمعه شهرستان قدس:

پیروزی انقلاب اسلامی با توکل به خدا محقق شد

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس در نماز جمعه امروز گفت انقلاب اسلامی با دست خالی و با مبارزه‌ای ۱۵ ساله با اعتماد و توکل به خدا به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۱۲۵۵۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی انقلاب اسلامی با توکل به خدا محقق شد

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مصادف چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در همه آحاد زندگی، اظهار کرد: شهدای نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی جان خود را فدای پیروزی انقلاب اسلامی کردند و در این پیروزی ۶ شهید گرانقدر از شهرقدس جانفشانی کردند.

وی گفت: انقلاب اسلامی با دست خالی و با مبارزه‌ای ۱۵ ساله با اعتماد و توکل به خدا به پیروزی رسید و به حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خاتمه داد و امام راحل به جایگاه والایی رسید که مخالفین او نیز به عظمت امام خمینی(ره) اعتراف می‌کنند.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تقوای الهی و اعتماد به خدا و باصلابت و شجاعت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند افزود: در سال‌های اخیر برخی مسوولین به کدخدای دروغین اعتماد کردند و موجب دور شدن برکت از کشور شدند.

وی بیان کرد: ما مخالف مذاکره نیستیم اما با مذاکره با ذلت مخالف هستیم و امروز مسوولین به تبعیت ولی امر محکم و استوار ایستاده‌اند و در کنار مشکلات موجود با توکل به خدا و چشم انداز زمینه سازی ظهور ایستاده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار گفت: اگر سپاه و ارتش و نیروهای مسلح و امنیتی و قضایی و انتظامی با صلابت و شجاعت هر کدام در راستای کار خود اقدام می‌کنند همه با پشتوانه اعتماد الهی است و دستاوردهای علمی، پزشکی، فناوری، دانش هسته‌ای و خدمات اجتماعی نماد اقتدار ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که در کنار گلایه از عملکرد برخی از مسوولان سابق ، به پروردگار امید داشته و در این صحنه حماسی حضور یافتند.

امام جمعه شهرقدس افزود: در شهرقدس نیز حماسه حضور مردم به شکل خودرویی و موتوری برگزار شد و یکبار دیگر دسیسه های دشمن را مایوس کرده و یاد شهید سلیمانی و شهدا را زنده کردند و اکنون نوبت مسوولان است تا به مردم بهتر خدمت کنند و مشکلات معیشتی را مرتفع و گرانی ها را مهار کنند.

وی تاکید کرد: از دولت آیت الله رییسی انتظار داریم سرعت تغییر مدیریت را بیشتر کرده و مردم انتظار دارند که تغییر به نفع اهداف انقلاب اسلامی ایجاد شود و بعضی از مدیران که بی‌حال، مغرض و فاسد هستند و نمی‌خواهند که برای مردم کار کنند و از جنس مردم نیستند را در سطح کشور تغییر دهند.

حجت‌الاسلام جوکار خاطرنشان کرد: جهاد تبیین لازمه تغییر مدیریتی است و جوانان مومن انقلابی باید در مقابل توطئه‌های رسانه‌ای دشمن ایستادگی کرده و این جهاد که حکم حکومتی و ولایتی دارد را باید همه اصحاب رسانه و صاحبان تریبون در پیش گرفته و مسوولان درستکار را حمایت و خدمات انجام شده را منتشر کنند و نخبگان نیز باید شبهه پژوهی کرده و تولید محتوای انقلابی داشته باشند و توطئه های دشمن را برای مردم تبیین و پاسخ دهند.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار