بهمن نقطه عطفی در کتاب افتخارات ایرانیان است

تهران (پانا) - کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی به مناسبت 22 بهمن بیانیه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بهمن نقطه عطفی در کتاب افتخارات ایرانیان است

متن بیانیه به شرح زیر است:

«وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسی‏ بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النُّورِ وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی‏ ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ»
[ آیه ۵ سوره مبارک ابراهیم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر زمستان فرا رسیده است تا ذهن و ضمیر انسان های آزاده ایران و جهان به یاد روزهای پر فراز و نشیبی بیوفتد که ملت شریف ایران توانستند در آن موسم سرد ، خالق بهاری باشند که با خود شکوفه های استقلال و آزادی به بار آورد .

بهمن ماه نقطه عطفی در کتاب افتخارات ایرانیان و روز پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی است .

در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ ، ملت با بصیرت ایران اسلامی با تاسی از آموزه های ناب دین مبین اسلام با رهبری و زعامت ابر مرد الهی و معمار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) ، همچون بنیانی مرصوص با پایه های رشادت ، غیرت ، اتحاد و ایمان در برابر نظام ستمشاهی ایستادگی و اقتدار خود را در تاریخ ثبت کردند.

یوم الله ۲۲ بهمن نمایش بی نظیر ترین حماسه مردمی در جهان است که مردم ایران از پیر و جوان و زن و مرد پایه های رژیم نامشروع ، ظالم و مستبد طاغوت را رو به زوال نهادند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکوهمندانه و مقتدرانه بنا کردند.

پیروزی انقلاب اسلامی حرکت بومی و بدون پشتوانه خارجی بود که نقشه راه را برای دیگر ملت‌های جهان برای نیل به اهداف و آرمان‌های خود از طریق مقاومت و مبارزه تعیین کرد اما تا به امروزه با دسیسه های طاغوت و حکومت های مستکبر دست و پنجه نرم می‌کند .

انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن حجم عظیمی از هجمه های سخت اکنون در معرض سنگین‌ترین و پرحجم‌ترین آنها ، یعنی جنگ نرم استکبار و ایادی آن قرار گرفته است.

تردیدی نیست که در میدان مقابله با چنین هجمه‌ای، نمی‌توان به کارهای عادی و روزمره بسنده کرد. مقابله با جنگ نرم با چنین حجم و گستردگی درگرو جهادی فراگیر و همه‌جانبه است که در بیان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از آن به «جهاد تبیین» یاد شده است.

اگر جهاد تبیین آنگونه که شایسته است به انجام برسد راه جهاد در عرصه‌های گوناگون دیگر نیز هموار می‌گردد که این جهاد وظیفه اصلی ما جوانان است ‌که با آن میتوانیم به عنوان یک سد در برابر توطئه های شوم مستکبران ایستادگی کنیم .

توطئه دیگر دشمنان این آب و خاک جنگ اقتصادی با هدف نابودی انجسام ملی و سست کردن پایه های انقلاب اسلامی است، که با غفلت مردم و مدیران کشوری این طراحی های شوم مستکبران ، هر لحظه ریشه درخت انقلاب را سست میکند.

معضلات معیشتی ، بیکاری ، گرانی و تورم سرسام آور که ، باعث فشار زیاد بر روی اقشار گوناگون جامعه شده است و در این راستا میبایست از سوی دولت تغییر و تحولی امید بخش صورت بگیرد .

همانطور که حضرت آقا بیان نمودند ؛متأسّفانه بخش عظیم بار مشکلات اقتصادی بر دوش طبقات پایین جامعه - مستضعفین و محرومین - است و هر لحظه کمر آنها را خم می‌کند .

مسئولین عزیز ، فقر نسبی و مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه برای یک کشور انقلابی که منابع درامدی طبیعی ،مادی و

معنوی فراوان دارد ، بسیار تاسف بار است .

و اما ما نوجوانان و جوانان آینده ساز در کنگره ملی بسیج دانش آموزی من باب این جمله طلایی حضرت آقا که بیان نمودند : رئیس جمهور در دستگاه اجرایی مؤثرترین عنصر برای حل مسائل کشور است ، از رییس جمهور محترم جناب آقای سید ابراهیم رییسی خواهشمندیم تا هرچه سریعتر با تدبیر و برنامه ریزی ، استفاده حداکثری از جوانان نخبه این سرزمین و توجه به بیانیه گام دوم به عنوان چراغ راه حل مشکلات کشور ، به معضلات اقتصادی ‌و معیشتی مردم شریف و صبور ایران رسیدگی کنند.

همچنین دشمنان این مرز و بوم هم بدانند، که ما فرزندان انقلاب در دفاع از آرمان های امام راحل و مبارزه با جبله باطل ، عقب نشینی نخواهیم کرد و در این راه که همان راه شهدا و امام امت (ره) است، مصمم‌تر از همیشه و با تبعیت محض از فرامین الهی رهبر انقلاب اسلامی، تمامی توطئه‌های داخلی و نقشه‌های شوم استکبار را نقش بر آب خواهیم کرد.

اکنون ملت فهیم و غیور ایران بعد از گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، با افتخار به گذشته و امید به آینده ای روشن ، ضمن تجدید میثاق با امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب در ۲۲ بهمن ماه عزم راسخ ، همدلی و همبستگی خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

آینده سازان انقلاب اسلامی در کنگره بسیج دانش آموزی کشور ، در یوم الله ۲۲ بهمن که به تعبیر حضرت امام (ره) سرمشق ما در طول زندگی و نسل آینده است ، همگام با مردم ایران و مصمم تر از گذشته برای حفظ و حراست از مبانی و آرمان های انقلاب ، تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و تمام رزمندگان جبهه حق علیه باطل در راهپیمایی شرکت میکنیم و انزجار خود را از طاغوت اعلام و اتحاد خود را به رخ استکبار جهانی خواهیم کشید.

در پایان هم سوگند میخوریم که جوانان انقلابی و بسیجی در کنگره ملی ، با توکل به ذات ربوبی حضرت حق برای به ثمر رساندن هرچه بیشتر درخت تنومند انقلاب بیش از پیش تلاش کنیم و آماده از تر قبل در صحنه مبارزه با استکبار جهانی حاضر خواهیم شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار