پیام کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت هفته وحدت

تهران (پانا) - کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت هفته وحدت پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا

وجود نبیّ مکرّم اسلام(صلّی‌اللَّه‌علیه‌واله‌وسلّم)، بزرگترین مایه‌ی وحدت در همه‌ی ادوار اسلامی بوده است و امروز هم می‌تواند باشد.
[ بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه در دیدار میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی ۱۳۶۸/۰۷/۲۴]

فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت ، حضرت محمد صلی الله علیه و آله و هفته وحدت را به همه آزادگان جهان و مسلمانان تبریک می گوئیم.

میلاد حضرت محمد المصطفی( ص) و هفته وحدت یاداوری پیام اسلام است پیام اخوت و تحکیم برادری ، یاداور اتحاد میان امت جهان اسلام است.

با توجه به کلام رهبر انقلاب که فرمودند: «امروز، استعمار با توجه به وجود عامل وحدت، سعی می کند شکافها و اختلاف ها را از طریق مختلف قومی و مذهبی، میان شیعه و سنّی به وجود آورد و بزرگ‌ترین دست‌آویز مستکبران ، دامن زدن به تنش‌های میان شیعه و سنی است » بیش از هر چیزی انتظار می‌رود که ملت شریف ایران و مسلمانان با تاسی به شیوه وحدت‌آفرین امام راحل و مقام معظم رهبری، بیش از هر چیزی در مسیر حفظ انسجام و وحدت مذاهب و ادیان اسلامی قدم بردارند چرا که با این وحدت میتوانیم بینی مستکبران تفرقه طلب را به خاک بمالیم و پرچم برادری و مهربانی را برافراشیم.

کنگره بسیج دانش آموزی کشور ضمن شادباش و عرض تهنیت این ایام فرخنده ، از ملت عزیز جمهوری اسلامی ایران و تمامی مسلمانان جهان خواستار این است که با پیروی از آیات کلام الهی و مقام معظم رهبری ، وحدت را شیرازه دین اسلام و فریضه دینی بدانند و در راه تحکیم اخوت اسلامی اهتمام جدی بورزند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار