استقبال کم مهاجران از واکسیناسیون

واکسیناسیون۶۲۳ تبعه خارجی در مرکز واکسیناسیون هلال احمر

بیرجند(پانا) - تعدادی از اتباع خارجی در مرکز واکسیناسیون هلال احمر خراسان جنوبی واکسن کرونا را دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون۶۲۳ تبعه خارجی در مرکز واکسیناسیون هلال احمر

محمدرضا رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه از ۱۸ آبان سال جاری تزریق واکسن کرونا به اتباع در مرکز واکسیناسیون هلال احمر آغاز شد، گفت: از مجموع اتباع واکسینه شده واکسیناسیون ۶۲۳ نفر در این مرکز انجام شده است.

رضایی با بیان اینکه در حال حاضر جمع کثیری تبعه و مهاجر خارجی در بیرجند زندگی می‌کنند که اکثرا از کشور افغانستان هستند، افزود: از مجموع این افراد تاکنون بیش از ٣ هزار و ۶۸ نفر دز اول، دو هزار و ۸۰۱ نفر دز دوم و ۱۷۸ نفر دز سوم را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به استقبال کم اتباع خارجی نسبت به تزریق واکسن کرونا، گفت: در این راستا نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر به صورت خانه به خانه از ساکنین اتباع خارجی در خصوص واکسیناسیون کرونا دعوت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از واکسیناسیون خانه به خانه اتباع خارجی در بیرجند خبر داد.

به گفته وی جمعیت هلال احمر استان در طرح واکسیناسیون اتباع خارجی با راه اندازی اکیپ سیار برای افزایش پوشش واکسیناسیون اتباع و مهاجرین خارجی به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شتافته است.

وی افزود: واکسن کرونا ویژه اتباع خارجی توسط فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال احمر تهیه شده و مراکز واکسیناسیون هلال احمر در استان‌های شرقی کشور از جمله خراسان جنوبی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول واکسینه کردن مهاجرین خارجی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار