17 هزار مخاطب در نیمه نخست جشنواره به سینماهای تصویرشهر رفتند

تهران (پانا) - در نیمه اول چهلمین جشنواره فیلم فجر، نزدیک به هفده هزار مخاطب به تماشای آثار این رویداد سینمایی در سینماهای زیرمجموعه موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نشستند.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
17 هزار مخاطب در نیمه نخست جشنواره به سینماهای تصویرشهر رفتند

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، پردیس سینما گالری ملت، تماشا و راگا از سینماهای زیرمجموعه موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که هر ساله به عنوان سینماهای نمایش دهنده آثار جشنواره فیلم فجر میزبان اهالی رسانه و شهروندان بوده است.

پردیس سینما گالری «ملت» پس از چهار دوره متوالی، به عنوان مقر اصلی جشنواره فیلم فجر و میزبانی اهالی رسانه، منتقدان و صاحبان آثار، در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به عنوان سینمای مردمی حضور دارد که در این دوره از جشنواره فروش بلیت به صورت کاملا آنلاین و غیرحضوری بوده است و به دلیل محدودیت‌های کرونایی، به میزان ۷۰ درصد ظرفیت سالن فروخته شده است.

چهار سالن اصلی سینما به عنوان سالن های نمایش دهنده آثار جشنواره هستند که روزانه 8 فیلم در آن ها اکران می شود که در پنج روز نخست برگزاری جشنواره، نزدیک به 10 هزار مخاطب برای تماشای فیلم های جشنواره در این پردیس سینمایی حضور داشتند. در این میان فیلم های: «بدون قرار قبلی»، «نگهبان شب»، «علف زار»، «خائن کشی»، «مرد بازنده»، «بی رویا»، «دسته دختران»، «ملاقات خصوصی» و «موقعیت مهدی» بیشترین آمار استقبال مخاطب را در این سینما به خود اختصاص داده اند.

در این ایام در پردیس سینماگالری ملت ، عوامل فیلم های سینمایی «بدون قرار قبلی»، «مرد بازنده»، «موقعیت مهدی»، «شادروان»، «دسته دختران» و «نمور» با مردم به تماشای آثار خود نشستند و «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، «محمد خزاعی» رئیس سازمان سینمایی، «حسن خجسته» از مدیران پیشین رسانه ملی، «محمدمهدی جوادی» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از مقامات و مسئولانی بودند که در این سینما به تماشای آثار جشنواره نشستند.

همچنین پردیس سینمایی «تماشا» که در منطقه یافت آباد تهران است و پردیس سینمایی «راگا» به عنوان تنها سینمای شهر ری در چند سال گذشته پای ثابت خدمات‌رسانی به مردم جنوب تهران و جزو پرمخاطب ترین سینماهای این منطقه در ایام برگزاری جشنواره بوده است که هر کدام با یک سالن در نیمه نخست برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر میزبان پنج هزار مخاطب بوده اند. در این مدت روزانه هر فیلم ۲ بار اکران می شود، فیلم ها هر روز در سئانس های ۱۵، ۱۷:۳۰، ۲۰ و ۲۲:۳۰ در سالن یک پردیس تماشا و در سئانس های ۱۴، ۱۶:۳۰، ۱۹ و ۲۱:۳۰ در سالن یک پردیس راگا به نمایش درمی‌آید.

تا کنون فیلم های «خائن کشی»، «ملاقات خصوصی»، «بی مادر»، «علف زار»، «نگهبان شب»، «مرد بازنده» و «بی رویا» در پردیس راگا و تماشا بیشترین آمار استقبال را به خود اختصاص داده است

لازم به ذکر است که موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی که از تولیدات مشارکتی با بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار