ناصر قفلی به عنوان رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ابقا شد

تهران (پانا) - چهل و چهارمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و اعضای جدید هیات مدیره برگزار و ناصر قفلی به عنوان رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ابقا شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ناصر قفلی به عنوان رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ابقا شد

چهل و چهارمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به منظور انتخاب رئیس با حضور مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ، محمد جمالزاده نماینده وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضای هیات مدیره برگزار شد.

در این جلسه ناصر قفلی با اکثریت آرای اعضای هیات مدیره، در سمت رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ابقا شد و آقایان حمیدرضا شاه حسینی نائب رئیس و مجتبی ملااحمدی به عنوان خزانه‌دار برگزیده شدند.

رخشانی‌مهر در این جلسه ضمن تشکر از زحمات اعضای هیات مدیره قبلی اظهار داشت: میزان تعهد خیرین در دو سال گذشته بیش از 3 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که این امر مدیون زحمات اعضای هیات مدیره و مجامع استانی است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات ردیف مشارکت با خیرین در چهار سال اخیر و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام افزود:برای سال آینده نیز 2 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار پیشنهادی مشارکت خیرین را در لایحه بودجه داریم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای دوره جدید فعالیت هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز خاطرنشان کرد: انصافا تیم جدید تیم بسیار خوب و فعالی است و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، آمادگی لازم برای همراهی و تعامل بیشتر اعلام می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار