کسب رتبه اول جشنواره تجارب اثربخش مدیران دوره اول متوسطه کشور

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب 2 رتبه اول جشنواره تجارب اثربخش مدیران دوره اول متوسطه کشور توسط همکاران آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول جشنواره تجارب اثربخش مدیران دوره اول متوسطه کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، بهروز هاشمی ضـمن تشکر از همراهی و مشارکت مطلوب مناطق قرچک و پاکدشت در اجرای جشـنواره ایـدهای نو و اثربخش مدیران و معاونین آموزشـی مدارس دوره اول متوسـطه کشور، اظهار کرد: این جشنواره به صورت کشوری با هدف جمع‌آوری ایده‌ها و تجربیات اثربخش مـدیران و معاونین آموزشـی مـدارس دوره اول متوسـطه برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: از تعـداد 3 هزار و 494 اثر مـدیران و معاونین مـدارس دوره اول متوسـطه که در سـطح کشور، 53 اثر از شهرستان‌های استان تهران در این جشـنواره شـرکت داشت.

هاشمی ادامه داد: پس از داوری در مراحـل منطقه‌ای، اسـتانی و کشوری بر اساس معیارها و شاخص‌های تعیین شده توسطه کمیته داوران، 2 اثر از شهرستان‌های استان تهران توسط همکاران گرانقدر، آرزو صالحی مـدیر مـدرسه دولتی شهرسـتان قرچک و مونس پازوکی مدیر مدرسه هیأت امنایی از شهرستان پاکدشت، موفق به کسب رتبه اول در این جشنواره شدند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تشکر از همت والای این همکاران، مقام کسب شده را خدمت آنها و جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار