برگزاری آیین شبی با شهدا و یاوران انقلاب در اردل

اردل(پانا)_در هفتمین روز از چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آیین شبی با شهداء و همایش یاوران انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستان اردل در آموزشگاه عصمت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین شبی با شهدا و یاوران انقلاب در اردل

عین الله نصیری اردلی،مدیر آموزش‌و پرورش شهرستان اردل ضمن تبریک دهه فجر و تقارن آن با ماه رجب و تشریح برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر شهرستان اردل،عنوان کرد: این آیین در راستای پاسداشت ارزش های انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می شود چرا که امنیت و اقتدار کنونی کشور حاصل رشادت و دلاوری های انسان هایی است که در راه آرمان های خود جان خود را فدا کردند.

سید محمود موسوی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل نیز با قدردانی از برگزاری چنین برنامه هایی در سطح مدارس خاطر نشان کرد: انقلاب ما زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است و باید زمینه ظهور را فراهم کنیم.

موسوی با تشریح سیر تاریخی انقلاب و موانعی که بیگانگان از قبل تا کنون ایجاد کرده اند تصریح کرد: همواره باید بیگانه ستیز بود.

مادر شهید فرهنگی، خداداد میرزازاده ، در این برنامه حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب را تأکید کرد و گفت: هدف اصلی شهدا حفظ ارزش های دینی و انقلابی بوده و ما باید همواره در مسیر آنان حرکت کنیم.

گفتنی است مداحی،سرود همگانی و تجلیل از خانواده های معظم شهدای شهرستان از دیگر برنامه های این شب بود.
خبرنگار دانش آموز:مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار