افتتاح 12 مرکز نیکوکاری در استان فارس

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین افتتاح 430 مرکز نیکوکاری در سطح کشور به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس کمیته امداد کشور، 12 مرکز نیکوکاری شامل 7 مرکز تخصصی و 5 مرکز عمومی (محله مبنا) در استان فارس افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 12 مرکز نیکوکاری در استان فارس

محمد بذرافشان، در آئین افتتاح 430 مرکز نیکوکاری در سطح کشور که همزمان با دهه مبارک فجر و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد؛ گفت: بر این باور هستیم که مشارکت مردمی، موتور محرکه امداد تلقی می‌شود و قطعا در شتاب بخشی فعالیت‌ها موثر خواهد بود.

او با بیان اینکه حوزه مشارکت به عنوان یک بازوی توانمند در کنار سایر فعالیت‌های امداد می‌تواند ایفای نقش کند، افزود: مراکز نیکوکاری پایگاهی از مردم برای مردم هستند که به عنوان یک بال از دو بال کمیته امداد در ارائه خدمات به ولی نعمتان و جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی فعالیت کرده و همواره در کنار امداد بوده‌اند.

بذرافشان اظهار کرد: در حال حاضر 402 مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان شامل 89 مرکز تخصصی در زمینه‌های درمان، آموزش، جهیزیه، مسکن و 313 مرکز عمومی(محله مبنا) فعالیت دارند که امروز و به یمن و برکت دهه مبارک فجر در آئین افتتاح 430 مرکز نیکوکاری کشوری، سهم استان فارس افتتاح 12 مرکز نیکوکاری شامل 7 مرکز تخصصی و 5 مرکز عمومی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس افزود: در 10 ماهه امسال مراکز نیکوکاری استان 2 هزار و 160 میلیارد و 466 میلیون ریال کمک‌های مردمی، شامل وجه نقد و کالا جمع‌آوری کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 46 درصد رشد داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار