سرپرست دفتر عدالت آموزشی و آموزش عشایر منصوب شد

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی صفر علی یازرلو را به عنوان سرپرست دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست دفتر عدالت آموزشی و آموزش عشایر منصوب شد

رضوان حکیم زاده ضمن تقدیر از زحمات متعهدانه محمد رضا سیفی مدیر کل سابق این دفتر، صفرعلی یازرلو را به عنوان سرپرست دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر معرفی و منصوب کرد.

در جلسه ای که در دفتر معاونت آموزش ابتدایی با حضور کلیه همکاران دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر برگزار شد، حکیم زاده ضمن تبیین اهمیت و ارزش مضاعف کار برای دانش آموزان عشایر در مناطق کمتر توسعه یافته، بر جدیت در پیگیری برنامه ها و فعالیت ها تاکید کرد.

وی با اشاره به ارزش کار خالص برای رضایت خداوند، از دست دادن فرصت ها را از نشانه های خسران و انجام وظیفه را مصداق عمل صالح برشمرد.

معاون وزیر از یازرلو خواست که با مشارکت همکاران در ارتقای کیفیت یادگیری دانش آموزان عشایری، پیگیری برنامه نصیب آموزشی یکسان در جهت ارتقای عدالت آموزشی و پیگیری و رصد وضعیت کمی و کیفی نیروی انسانی مناطق عشایری را با جدیت دنبال کنند.

حکیم زاده در پایان از همراهی و همدلی همه ی همکاران حوزه عشایر که با روحیه ای جهادی در راستای اهداف سند تحول بنیادین وتحقق عدالت آموزشی برای فرزندان این مرزو بوم تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد.

مختصری از رزومه سرپرست دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر:

صفرعلی یازرلو دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی بوده و رساله دکتری خود را نیز با موضوع طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش ابتدایی عشایر میتنی بر سند برنامه درسی ملی تدوین کرده است.

همچنین وی دارای سابقه 17 سال تدریس در مناطق محروم و عشایری و 10 سال معاونت دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار