سلسه همایش های یاوران انقلاب در آذربایجان غربی با حضور بیش از 5 هزار دانش اموز برگزار می شود

ارومیه(پانا)- رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی از برگزاری سلسله همایش های یاوران انقلاب در استان همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور 5 هزار نفر از دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سلسه همایش های یاوران انقلاب در آذربایجان غربی با حضور بیش از 5 هزار دانش اموز  برگزار می شود

حسین عباس زاده در گفت و گو با پانا با اشاره به اهداف برگزاری همایش یاوران انقلاب گفت : برگزاری این همایش در سراسر استان باعث تعمیق باورهای دانش آموزان به ارزش های انقلاب و پشتیبانی از ولایت خواهد بود؛دشمنان برای صدمه زدن به انقلاب ابتدا به به ثروتهای ما که دانش آموزان هستند، آسیب می رسانند؛ لذا باید خود را در مقابل آسیب های اجتماعی مراقبت نموده و سالم و سربلند زندگی کنیم.

وی اضافه کرد: دانش آموزان با حضور در این مانور، ضمن اعلام همبستگی با ارزش های انقلاب، آمادگی دفاعی و تشکیلاتی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

عباس زاده اظهار کرد: اعضای سازمان دانش آموزی در مدارس و در گروه‌های تشکیل شده تحت نظارت مربیان این سازمان، آموزش های مختلف مهارتی و معرفتی را می آموزند تا به عنوان مدیران فردای نظام اسلامی ایران تربیت شوند.

وی با تاکید بر اینکه یاوران و حامیان اصلی نظام اسلامی نسل جوان کشور هستند،اضافه کرد: پیشرفت امروز کشور در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی و سیاسی را مدیون جوانان کشور هستیم.

رییس سارمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزاری همایش یاوران انقلاب را تحقق سند تحول بنیادین و پیروی از فرمایشات رهبری خواند و گفت: رمز پیروزی و پویایی و نشاط تمام آحاد ملت ایران و این مرزو بوم تنها در تبعیت از بیانات رهبری که همیشه در همه صحنه ها تاکید کرده و میگویند امید و اعتماد من به شما جوانان است و قبل از شما جوانانی در همه صحنه ها و جبهه های جنگ از کشورشان حمایت کرده و متولیان پیروزی این انقلاب شکوهمند اسلامی بوده اند؛ برگزاری همایش سراسری «یاوران انقلاب» در حقیقت، بیانگر تحقق یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش خواهد بود.

عباس زاده ادامه داد: در نظام تعلیم و تربیت امروز؛ فردگرایی یک چالش و آسیب اجتماعی در پرورش است و سازمان دانش آموزی با شعار «همفکری، همدلی و همکاری» در مقابل این چالش قد علم کرده و کار گروهی و تشکیلاتی را با زبان خاص به دانش آموزان آموزش می دهد.

وی با بیان اینکه نمایش توانمندیهای تشکیلاتی و معرفتی دانش اموزان عضو تشکل پیشتازان در این مانور مورد نظر است افزود: در دهه فجر امسال در تمامی شهرستانها همایشهای منطقه ای با حضور یکهزار و 500 دانش اموز برگزار شده است.

عباس زاده بیان کرد: همایش استانی یاوران انقلاب نیز روز چهارشنبه 20 بهمن ماه در منطقه کشاورز با حضور مسئولین استانی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار